Avatar billede mh_skive Nybegynder
16. november 2001 - 19:02 Der er 7 kommentarer

ADSL fra TDC og flere posdtkasser

Med ADSL fra TDC får man 1 postkasse. Det ser ikke ud til at man hos teledanmark kan få flere postkasser over ADSL, så... ? Det er en løsning med 4 dynamiske adresser og switch jeg bruger.
Har nogen et forslag til en service eller udbyder der kan tilbyde mig emailadresser til resten af min familie?

Avatar billede prodic Mester
16. november 2001 - 19:04 #1
www.mailme.dk - kan tjekkes via Pop3 også. Altså også i Outlook
Avatar billede mh_skive Nybegynder
16. november 2001 - 19:13 #2
Problemet er ikke at checkke flere adresser, men at få adskilt indkommen post til forskellige PC\'er på samme ADSL-forbindelse. Det kræver flere postkasser, men en sådan ydelse synes jeg ikke at kunne finde hos TDC?
Avatar billede prodic Mester
16. november 2001 - 19:17 #3
Nå på den måde.

Så kender jeg ikke en \"gylden\" løsning især hvis I/de logger ind med forskellige profiler.

Men bruger I samme profil kan i jo lave de såkaldte regler i f.eks Outlook og få de regler til at smide posten til de forskellige brugere i forskellige mapper.
Avatar billede mh_skive Nybegynder
16. november 2001 - 19:20 #4
Ja, det kunne bruges hvis det var samme PC eller hvis alle PC\'er er tændt når der kommer post, men her er der tale om at min søn har sin egen PC og samtidig gerne vil have sin egen e-mail adresse. Jeg vil derfor gerne have andres post adskilt fra min egen indkomne post.
Avatar billede prodic Mester
16. november 2001 - 19:25 #5
Hvis din søn har hans egen PC og altid bruger den, så kan han vel bare tjekke en adr. på f.eks Mailme.dk - eller hvad?
Avatar billede dana Nybegynder
16. november 2001 - 23:40 #6
Avatar billede miroxp Nybegynder
20. november 2001 - 23:07 #7
Hej mh_skive

Jeg bruger Hotmail.com og MSN explorer
http://explorer.msn.dk/
Lækker brugerflade og så har jeg configureret outlook express, så den også henter fra hotmail adressen. Prøv