Avatar billede mikeddk Nybegynder
16. november 2001 - 14:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

min hjemmeside

Jeg har lavet en hjemmeside i publisher2002, og nu vil jeg gerne uploade den, jeg tror ikke jeg kan gøre det fra programmet men jeg kan gøre det via ftp! Det har jeg så også gjordt og prøv at se hvad den siger:  www.samsig.freeservers.com Hvis Du/I kan hjælpe mig så skriv.

på forhånd tak

Rasmus
Avatar billede expo Nybegynder
16. november 2001 - 14:26 #1
www.friserverplads.dk brug det istedet det har en nemmere upload system UDEN du skal bruge FTP programmer!
Avatar billede netz-dk Nybegynder
16. november 2001 - 14:27 #2
det er da en meget flot hjemmeside? Sikker på at det er HTML du har gemt siden som...?
Avatar billede mikeddk Nybegynder
16. november 2001 - 14:28 #3
jeg glemte hvis at siger at i skal se siden fordi den er fotalt fucked, det er ikke noget på ftp prpgrammet at gøre det er bare fordi jeg er kæmpe newbie :)
Avatar billede mikeddk Nybegynder
16. november 2001 - 14:32 #4
hvad fanden skal jeg gøre!!! og jeg har gemt den som main.htm  og som index.html jeg har prøvet begge
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. november 2001 - 14:43 #5
Det ser ud til det er et word dokument, du bare har omdøbt til html - det kan man ganske enkelt ikke. Word dokumentet skal EXPORTERES til html formatet før det vil virke.

NanoQ
Avatar billede mikeddk Nybegynder
16. november 2001 - 15:20 #6
og hvordan gær jeg så det???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. november 2001 - 16:06 #7
file/save as webpage

i Word2000