Avatar billede jaguar Nybegynder
16. november 2001 - 12:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

CAD PROGRAM

Hej
Jeg har fundet et printudlægnings programm på nettet som hedder CIRCAD98 inden jeg starter med at lære programmet at kende vil jeg gerne høre om der er nogen der har erfaring med dette prg. og om jeg har valg rigtigt eller der er et andet som jeg hellere skulle give mig i kast med

Hilsen John (JAC@mail1.stofanet.dk)
Avatar billede disky Nybegynder
16. november 2001 - 12:50 #1
det lyder som et gammelt program.

Hent Eagle fra Eagle Software istedet
Avatar billede jaguar Nybegynder
16. november 2001 - 12:55 #2
det har jeg hørt om men er der ikke begrænsning på funktionen af det uregistrede (Eagle)program??

John
Avatar billede disky Nybegynder
16. november 2001 - 12:55 #3
jo størrelse af print
Avatar billede jaguar Nybegynder
16. november 2001 - 12:57 #4
jeg har brug for et doddelt EORUPAkort med ca. 300 komp. kan EAGLE det??
Avatar billede disky Nybegynder
16. november 2001 - 12:58 #5
nope europakort er max
Avatar billede jaguar Nybegynder
16. november 2001 - 12:59 #6
ØV Jeg viste det :-(
Avatar billede fido82 Nybegynder
18. november 2001 - 13:25 #7
du kan hente protel fra protel.com eller bestille en gratis cd fra dem, og du vil så få en trial på 30 dage, hvor programmet kan ALT
Du kan:

Tegne diagrammer
lægge print ud
simulere dine ting
lave SMD print,
og en masse mere, det er et rigtig godt program som du burde prøve
Jeg bruger det næsten hver dag på arbi...
Avatar billede kastrup Nybegynder
26. november 2001 - 18:37 #8
Jaguar har du stadig gang i den der styring til den der dyk pumpe du havde et spørgsmål om. Hvis du har nogle spørgsmål du tror jeg kan hjælpe dig skal du være velkommen til og skrive til mig på mkastrup@stofanet.dk
Avatar billede jaguar Nybegynder
26. november 2001 - 18:51 #9
jeg har fundet frem til at orcad vist er min redning TAK FOR HJAELPEN