Avatar billede minipod Nybegynder
16. november 2001 - 10:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Skal ens programmer opgraderes?

Jeg synes ikke at M$ skriver om man kan køre sine nuværende programmer i Windows XP, findes der en liste over hvilke 98-programmer, der virker med XP?
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. november 2001 - 10:29 #1
Jeg har fået alle mine programmer til at virke! Også 95\'erne!

Der jo den der compabillity manager!
Avatar billede minipod Nybegynder
16. november 2001 - 10:31 #2
Jamen er det ikke noget med at den kun virker med nogle programmer?
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. november 2001 - 10:37 #3
Jeg har ikke haft nogle problemer med det! Men det kan da godt være, at der er nogle der har andre erfaringer?
Avatar billede flemmingwl Nybegynder
16. november 2001 - 10:39 #4
de fleste køre under xp men har du en dansk v 98 og engelsk xp vil driver forsvinde ellers skulle der ikke være nogle problemer hos mig virker fotoshop flash visual c++ og basic fint min internet forbindelse røg
Avatar billede minipod Nybegynder
16. november 2001 - 10:41 #5
Ok, jeg kvitterer med point til Tino, men hvorfor eksisterer der ikke en liste over programmer, der virker og ikke-virker?
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. november 2001 - 10:52 #6
D
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. november 2001 - 10:54 #7
Du skal blot pege på det program du vil bruge og tage Properties eller Alt+Enter, så finder du fanebladet Compabilities, der kan du vælge hvilken platform det skal køre under, Win95, Win98 osv.
Prøv det!
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. november 2001 - 10:58 #8
njae det vej ik! Det er måske en lidt for stor opgave for Microsoft at skulle teste alle programmer hehe!
Avatar billede isl19960 Nybegynder
16. november 2001 - 11:08 #9
Jeg har heller ikke problemer med nogen  programmer i XP - har ikke engang skullet pille ved noget i compatibility manager...

Det der kan skabe problemer er din hardware...
XP vil helst ha specifikke drivere til XP - det er en del af det der gør at XP så kører mere stabilt... for det gør den virkeligt...

Jeg skal lige sige at jeg har fået alle min enheder til at virke lige fra starten... XP genkendte ALLE min enheder... :)
Avatar billede bayzer Nybegynder
17. november 2001 - 13:03 #10
Xp genkendte alle mine enheder, men jeg skulle installere f.eks Office 2000 og XP igen... skod. ligger de der så 2 gange eller hvad ? jeg har ikke formatteret min disk før jeg installerede WinXP, så jeg har vel egentlig einstalleret den 2 gange..... FUCK ! -bayzer
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. november 2001 - 13:12 #11
Normalt finder Office ud af hvor den oprindelige installation ligger, men ikke hvis du har geninsatalleret WinXP, så er tidliger registry overskrevet!

Find ud ag hvilken Office der er den aktuelle og slet dem der ligger på andre drev!