Avatar billede bpvk Nybegynder
15. november 2001 - 17:31 Der er 7 kommentarer

Hastighed ADSL

Hej jeg har lige fået ændret min ADSL(ATM) 256/128 til ADSL(ATM) 512/128 men syntes ikke at jeg har fået en højere hastighed, har testet download hastigheden ved ADSL(ATM)512/128 til ca.35kbyte/s og ved ADSL(ATM) 256/128 lå jeg på en download hastighed på ca. 30kbyte/s, hvad er den sandsynlige download hastighed ved ADSL512/128.
Han jeg snakkede med ved TDC sagde at jeg skulle huske at skifte driver og at de lå på ATM-installations CD-Rom\'en, men da jeg installerede windows2000 brugte jeg ikke Installations CD\'erne, men har hidtil kørt med de driver windows2000 installerede, hvad/hvor skal jeg evt. ændre opsætning ved konvatering fra ADSL(ATM)256/128 til ADSL(ATM) 512/128
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
15. november 2001 - 17:54 #1
Jeg vil tro at du skal gå ind i dit biblotek over drivere/hardware så vælger du dit netkort og propper cd´en i...Så går du ind i det halløj med opdater driver vælger hent fra d: (eller hvad dit cd drev nu hedder) så går du ind i en mappe som jeg ikke lige husker hvad hedder, måske noget med adsl > 512 > så vælger du den fil og trykker om og så opdaterer du den og så skulle du køre!

-Jonas
Avatar billede egobent Nybegynder
15. november 2001 - 17:57 #2
Du kan også fjerne din driver og derefter starte helt forfra med at installere dit atm adsl. Din hastighed skulle ved en 512/128 forbindelse ca. ligge på 57 kbyte/s.
Avatar billede bpvk Nybegynder
15. november 2001 - 18:23 #3
Jo alt det med at skifte driver er jeg godt klar over hvordan jeg gør, og har også prøvet det, jeg har også prøvet at slette ATM driver og genstarte windows2000 som så igen selv finder driver og installere, på http://kundeservice.opasia.dk/netexpress/installationsvejledning/netexpreswin2k.html
forklare TDC hvordan man skal installere forbindelsen og at windows2000 indbyggede driver sagtens kan bruges, og at man bare skal angive upload hastigheden, så skulle det kører, men det gør det bare ikke????
Avatar billede egobent Nybegynder
15. november 2001 - 18:30 #4
Jeg har selv haft utrolig mange problemer med atm standarden under 2000 og XP og jeg kunne slet ikke vise browseren i 2000 og XP. Min problemløsning var at jeg skiftede min atm standard up med den standard de kører med nu, nemlig almindelige ethernet netkort og router. Det koster godt nok 345 kr at få routeren, men de løste alle min problemer og det har kørt pålideligt lige siden. samtidig har du også mulighed for at koble flere computere på samme forbindelse. Så mit forslag er næsten at hvis kundeservice ikke kan hjælpe dig og folk herinde heller ikke kan, så skift din atm standard ud!
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2001 - 23:35 #5
Der ligger en pepfil inden på ftpserveren til adsl forbindelser.

når jeg normalt kører med 384/128 er min hastighed omrking 60/16 kb/sec på XP, alt efter hvor god en komprimering der er i download/upload.
kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk

Avatar billede bpvk Nybegynder
16. november 2001 - 00:20 #6
Ikke lige med på adressen til den ftpserver du nævner Kharder
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2001 - 01:09 #7
Via linket www.expertftp.subnet.dk også ind på ftpserveren :-) eller ftp:expert:expert@mulle.dyndns.dk eller

www.mulle.dyndns.dk/eksperten