Avatar billede carstensuurland Nybegynder
15. november 2001 - 16:16 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Søger partnere til nystartet IT virksomhed

Kunne du tænke dig at være med til at starte en IT virksomhed?
Jeg selv er programmør med speciale i Microsoft produkter og har 7 års erfaring, men er nu blevet træt af at være \"løn-slave\".
Jeg har til huse i Silkeborg, men har intet imod at tage til Århus, Herning, Viborg eller lignende.
Avatar billede bredgade Nybegynder
15. november 2001 - 16:17 #1
Det lyder da interessant :-)
Hvad skulle det dreje sig om...
Avatar billede sigski Nybegynder
15. november 2001 - 16:19 #2
yepper....hvad drejer det sig om !
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
15. november 2001 - 16:23 #3
Først og fremmest opbygning af et solidt kundegrundlag - småopgaver her og der ;-) Men på sigt udvikling af standardsoftware. CRM-produkter, økonomistyring til den lille virksomhed (noget ala WinFinans) - begge meget gerne med kombineret PC/Web interface.
Mulighederne er mange!
Avatar billede bredgade Nybegynder
15. november 2001 - 16:24 #4
Jeg er selv programmør, og er meget interesseret....
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
15. november 2001 - 16:26 #5
Fortæl fortæl!
Hvis du hellere vil på mail, så er min carsten@suurland.dk
Avatar billede bredgade Nybegynder
15. november 2001 - 16:27 #6
Jeg skriver lige til dig om en tre kvarters tid, skal lige hjem fra arbejde... :-)
Avatar billede sigski Nybegynder
15. november 2001 - 16:35 #7
Hvad med f.eks en en Intranet løsning til det lille firma ? hvor der kan styres kunder,økonomi etc.....

Vi står nemlig for at skulle programmere og afprøve om der er marked for det
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
15. november 2001 - 16:40 #8
Det lyder absolut også som en spændende løsning! Nemt at vedligeholde, nemt at distribuere! Det er den vej man skal gå hvis man vil noget fremover.
Fortæl mere.
Avatar billede sigski Nybegynder
15. november 2001 - 16:41 #9
tjek dette link om to minutter og se hvordan det eksempelvis kunne se ud - mht til funktionerne ikke designet

www.affix.dk/intranet.gif
Avatar billede sigski Nybegynder
15. november 2001 - 16:43 #10
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
15. november 2001 - 16:52 #11
Det ser fedt ud! Rent HTML/DHTML eller anden teknologi?
Avatar billede sigski Nybegynder
15. november 2001 - 16:54 #12
nej php og MySQl.....men det er stadig på fødestadiet

Skriv til mig, hvis du er interesseret? ellers tænk over det.

Hvad synes du om designet på det?

Sigski
Avatar billede sigski Nybegynder
15. november 2001 - 16:55 #13
Man kan godt se jeg er træt i dag....

mail = \" css@affix.dk \"
Avatar billede sigski Nybegynder
15. november 2001 - 17:13 #14
Vi savner nemlig prof \"input\" flere ideer både til udvikling og salg og jeg skal komme efter dig
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
15. november 2001 - 17:28 #15
PHP og mySQL... Det bliver lidt svært at lave transaktionsstyring på dette system. Det skulle jo gerne være flerbruger... ;-)
Avatar billede sigski Nybegynder
15. november 2001 - 17:32 #16
det kan det også sagtens blive....det er et spørgsmål om \"slavearbejde\", som jeg kalder noget der er ensformigt og ingen ende har.

MySQL egner sig jo oxo godt til en evt. win \"platform\".....
Avatar billede da_nigga Nybegynder
15. november 2001 - 20:41 #17
Det lyder interesant...

Men hvad er værktøjerne ?

VB ? C++ ? C# ? Eller måske noget helt andet ?
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
15. november 2001 - 21:01 #18
Uha... Det der løser kundens problemer bedst ;-)
Det jeg selv er bedst til er VB (herunder .NET). Derudover har jeg arbejdet meget med SQL Server, Access, Notes, mySQL m.v.
Kigget p.t. meget på .NET herunder C#, men som sagt er det ikke så vigtigt for mig - det der løser kundens problem bedst er det man bør anvende.
Avatar billede da_nigga Nybegynder
16. november 2001 - 02:52 #19
Okay... Er selv mest kompetent i VB men er begyndt at kigge på C++...

Hvis du føler at jeg er \"værd at spilde tid på\" så bare sig til ;)
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
16. november 2001 - 09:48 #20
Vi skal vel forhåbentligt ikke spilde tiden ;-)
Jeg er i øjeblikket åben for at snakke med alle der har interesse i at starte selv. Fortæl lidt mere om dig selv - Hvor bor du osv.
Avatar billede da_nigga Nybegynder
16. november 2001 - 13:50 #21
Tja kan da lige kort resumere :

20 år fra Randers, har en brændende interesse for IT og er altid villig til at lære mere.
Dog er jeg mest bevant som webudvikler men i den seneste tid har jeg fået en større interesse i software udvikling.
Avatar billede mikker Nybegynder
17. november 2001 - 12:14 #22
Ak ja, hvis bare man boede nær Silkeborg og havde nosser nok til at springe ud som selvstændig :-)

Held og lykke med det Silkeborg og andre.
Håber sgu det lykkes for jer.

- Mikker