Avatar billede bredgade Nybegynder
15. november 2001 - 16:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kalender

Hvordan kan man kode et program til at samle alle ens medarbejderes kalendere i en fælles oversigt, sådan at receptionen kan se hvem der er til møde etc...

Det skal være Webbaseret ud fra Outlook Kalenderen.
Avatar billede bredgade Nybegynder
15. november 2001 - 16:21 #2
Man kan ikke samle info fra flere brugeres kalender via OWA, der skal kodes noget, Hvad?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. november 2001 - 16:24 #3
Ikke umiddelbart...

Der findes et værktøj der løser problemet. http://www.symprex.com/lookweb/info.htm

Ser faktisk ikke så tåbeligt ud :)
Avatar billede bredgade Nybegynder
15. november 2001 - 16:26 #4
Rigtig godt, det havde jeg dog selv fundet, men jeg skal selv kode det...
Avatar billede bredgade Nybegynder
12. december 2001 - 09:31 #5
Har løst det på anden vis, ved at købe noget andet..