Avatar billede bulldog1 Nybegynder
15. november 2001 - 12:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

lyd/skrive hastighed i icq

når jeg skriver en besked på icq´en skriver den forsænket og lyden er oxo forsænket.
hvis jeg afspiller en mp3 fil samtidig med jeg skriver på icq så kører den som den skal.
er det mit lydkort der fucker eller kan det være software fejl???
(ny icq og og nye lydkort driver er lagt ind og det er det samme)
Avatar billede tech2001 Nybegynder
15. november 2001 - 17:37 #1
Tror det er dit lydkort der fucker op
mit gør det samme og mit lydkort er noget gammelt L... :-)
Avatar billede bulldog1 Nybegynder
16. november 2001 - 21:13 #2
det er et software problem har lige prøvet med et andet kort og det er det samme (har gamle soundblaster driver der ligge og fucker fortisimo 2 driver op)
Avatar billede bulldog1 Nybegynder
16. november 2001 - 21:13 #3
du får dem afligevel
Avatar billede tech2001 Nybegynder
16. november 2001 - 22:28 #4
takker