Avatar billede fimo Seniormester
15. november 2001 - 11:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lyd problem.

Jeg har fået et problem med lyd/spil under WinME

Jeg kan sagtens høre musik i spil uden problemer
men ligeså snart der bliver talt, så kommer der ligesom en slags ekko med STØJ !

Jeg har et Sound Blaster Live value lydkort som jeg
lige har været inde og opdatere driverne til men UDEN
en lyd forbedring.

Er der en der kan hjælpe mig med dette ?????
Avatar billede andreasha Nybegynder
15. november 2001 - 11:27 #1
brug noget andet en ME det sutter grælt =)
Avatar billede ole4 Nybegynder
15. november 2001 - 11:27 #2
Det er fordi du kører WinME (det er noget lort) Du skal kører Win 2000 det rykker...! Men kan det ikke være noget med dine højtalere....? Det kan sagtens være at deer er en løs forbindelse i stikket... Ellr så prøv at rense udgangen på lydkortet...!
Avatar billede fimo Seniormester
15. november 2001 - 11:30 #3
Jeg glemte at sige at lyden er dårlig både når jeg bruger mine højttalere eller høretelefoner.
og jeg har haft \"skiftet\" mit lydkort og sat det i igen helt forfra.............:-)
Avatar billede berg Nybegynder
15. november 2001 - 11:42 #4
Prøv at åbne det lille player proggie der er med til dit lydkort...Og se om det er sat til en speciel effekt. Long shot.
Avatar billede joshua Nybegynder
16. november 2001 - 14:22 #5
Tror ikke det er ME - jeg kører selv ME på en 900 mhz maskine og spil fungerer fint både med musik og tale. Det er sikkert konfigurereing af dit lyskort. Reinstaller lydkortet og se om det hjælper.
Og så lige - det er jo langt fra alle der kan køre WIN2000, så lad være med at komme med det. WIN2000 har aldrig været beregnet til privat brug.
Avatar billede fimo Seniormester
16. december 2001 - 13:35 #6
Tak for jeres gode ideer MEN jeg fandt ud af det ved at låne et andet lydkort af en kammerat og det viste sig at det var mit lydkort der var blevet defekt, så et nyt lydkort var løsningen på
mit problem. :-)