Avatar billede boheme Nybegynder
15. november 2001 - 10:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook. Kan man få den til af fuldføre emailnavn i \"til\" feltet

Jeg er lige skiftet til outlook fra o.express. Men jeg vil gerne have den til at fuldføre emailadressen når jeg starter med at skrive navnet i feltet \"til\". Kan det lade sig gøre?
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
15. november 2001 - 10:24 #1
Har du indtastet alle brugeroplysninger ??
Hvis ja, så er det nok under Indstillinger du skal aktivere det...

MVH Un1
Avatar billede boheme Nybegynder
15. november 2001 - 10:47 #2
Mit adressekartotek er importeret fra O.Exp. Og i feltet navn, står email adressen og i felten email, står også email adressen. Men den burde da alligevel fuldføre adressen? Jeg har ikke kunnet finde nogen steder hvor jeg kan slå det til og fra!
Avatar billede wuotan Nybegynder
15. november 2001 - 14:26 #3
Start OE, klik tools > Options > vælg fanebladet Send > Vink feltet (Automatically complete emails adresses when composing) af.

P.S. Bruger selv GB ver. sig til hvis du vil have den på dansk
Avatar billede netbabe Nybegynder
06. december 2001 - 13:32 #4
Sådan fungerer Outlook ikke. Men den finder selv adressen når du hopper videre til næste felt. Dvs. hvis du har Ole Hansen i din adressebog og bare skriver Ole i Til-feltet, så finder den selv adressen og skriver Ole Hansen i feltet når du hopper videre.

Hvis du har både en Ole Hansen og en Ole Jensen i adr.bogen, og bare skriver Ole, så sætter Outlook en rød bølgestreg under når du hopper videre. Den kan du så højreklikke på, og du får en liste over dem der starter med Ole - her klikker du så bare på den rigtige.
Avatar billede boheme Nybegynder
06. december 2001 - 13:35 #5
Det er søremen rigtigt, men jeg har nu droppet det igen og er gået over til express!
Avatar billede netbabe Nybegynder
06. december 2001 - 13:46 #6
Fornuftigt - den er også meget bedre til hjemmebrug! :o)