Avatar billede jespersen Nybegynder
14. november 2001 - 21:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rapport

Hejsa!
Er det muligt, lige som i access, at oprette rapporter i SQL server 2000 (eller 7.0)? Og hvad er Crystal Rapports?

Avatar billede terry Ekspert
14. november 2001 - 21:21 #1
There is no way (as far as I know) to make reports directly in SQL 2000 or 7.0

Crystal reports is a product for making reports. It can be used with MANY databases including SQL. But Why dont you link your tables into Access and use Access for making your reports?
Avatar billede tmceu Praktikant
15. november 2001 - 00:48 #2
Terry har ret, men der er en enkelt undtagelse, afhængig af hvordan du definerer rapporter. Du kan bruge HTML wizard\'en til at udskrive dine data i HTML format og så printe dem derfra.
Avatar billede jespersen Nybegynder
16. november 2001 - 15:12 #3
Fint nok, tak for hjælpen. Laver det bare i asp istedet for.