Avatar billede brianbad80 Nybegynder
14. november 2001 - 20:18 Der er 5 kommentarer

Hvordan får jeg min mikrofon til at virke

Jeg har købt en mikrofon, og hentet programmerne paltalk og roger wilco, men kan ikke få min mikrofon til at virke. Har afprøvet alt men intet virker. Min mikrofon virker når jeg spiller Counter-Strike, selvom min stemme ikke fremkommer alt for tydelig deri.

Håber nogen kan hjælpe mig
Avatar billede pothead Nybegynder
14. november 2001 - 20:34 #1
har du prøvet at skrue op for mic volumen i lydstyrke
Avatar billede muuu Nybegynder
14. november 2001 - 20:34 #2
Den nye version 1.3 er lavet med et system som funger som roger wilco, så du skal ikke bruge andet end Counter-strike.

Men jeg har haft et problen med min store søsters
PC, pcen kunne ikke forstå at der sad en mikrofon
i lydkortet , så når man sagde noget i mikrofon
gik det igemmen lydkortet og ud i højtalerne,
forek : Win Lydoptager.
Avatar billede muuu Nybegynder
14. november 2001 - 20:38 #3
ups jeg mener Win Lydoptager kan ikke få noget signal
Avatar billede msmows Nybegynder
15. november 2001 - 00:05 #4
Dobbeltklik på den lille gule højttaler, vælg egenskaber, vælg optagelse, marker mikrofonindgangen.
Avatar billede brianbad80 Nybegynder
18. november 2001 - 20:03 #5
jeg vile gerne have roger wilco eller paltalk til at virke, da min stemme i cs med cs voice ikke er helt så tydelig som den burde være, og jeg har hørt at det skulle være bedre i paltalk og roger wilco