Avatar billede gurkha Nybegynder
14. november 2001 - 16:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Brugere af IIS i Win XP

Kan man på nogen måde se hvem og hvor mange brugere der er inde på ens ftp-server.
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. november 2001 - 16:57 #1
Jeps, du kan kigge i loggen. Men hvilket FTP program bruger du? MS eget?
Avatar billede gurkha Nybegynder
14. november 2001 - 17:03 #2
Jeg bruger IIS 5.1 som fulgte med Win XP
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. november 2001 - 17:04 #3
IIS´s FTP eller et 3. part FTP program?
Avatar billede gurkha Nybegynder
14. november 2001 - 17:05 #4
IIS FTP, men jeg kan ikke se om/eller hvem der DL fra mig...
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. november 2001 - 17:11 #5
Okey kender ikke FTP i IIS, men du kan prøve at hente Ser-U eller G6FTP.

Der kan du nemt se hvem der laver hvad og hvor meget de henter
Avatar billede gurkha Nybegynder
14. november 2001 - 17:14 #6
ja, det er rigtigt, men nu var jeg lige kommet igang med IIS, og så tænkte jeg...
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. november 2001 - 17:21 #7
Okey.. Der må jeg melde pas.
Avatar billede gurkha Nybegynder
09. december 2001 - 20:24 #8
nå, så finder jeg selv ud af det...
Avatar billede kjell Nybegynder
13. december 2001 - 22:53 #9
Gurkha skriver:
\"Jeg bruger IIS 5.1 som fulgte med Win XP \".
Er det Windows XP Pro eller Home Edition du har.
Jeg trenger nemlig også IIS 5.1, men kan ikke finne den; jeg trenger for bruk med min FrontPage 2002. Jeg har også Windows XP Pro(engelsk versjon) men finner ikke ISS 5.1.
Hvor kan jeg downloade den ??
Avatar billede gurkha Nybegynder
14. december 2001 - 17:28 #10
Den skal ikke downloades, den er inkluderet i styresystemet.
Du skal gå ind under - tilføj/fjern programmer - Windowsinstallation - og så tilføje den derinde, jeg er ikke engang sikker på du behøver genstarte PC bagefter
Avatar billede kjell Nybegynder
14. december 2001 - 19:01 #11
Mener du at ISS 5.1 er inkludert i Windows XP Home Edition.(som jeg har)  ?? Og under hvilken Windows-kategori i \"Legg til/fjern Windowskomponenter\" ligger den ?
Avatar billede gurkha Nybegynder
15. december 2001 - 03:52 #12
Ups, den er muligvis ikke inkluderet i Home edition, jeg brugte Pro.version.
Aner ikke hvor man kan DL den, men prøv at kigge på www.microsoft.com ellers ved jeg det ikke