Avatar billede doomhammer Nybegynder
14. november 2001 - 15:05 Der er 2 kommentarer

Search files and folders

Hey,

Jeg har et problem med at min search funktion har \"sat sig fast\", sådan at når jeg trykker på funktionen gennem start -> search så sker der ingenting. Hvordan kan dette rettes? (vil nødigt reinstalle) eller hvor referere den genvej hen? til hvilken .exe fil?
Avatar billede bullet! Nybegynder
14. november 2001 - 17:59 #1
Du ka prøve at køre en scandisk, eller hvis du har Norton utilities så ka du køre Norton WinDoctor det ka måske fixe problemmet også
det er hvad jeg lige kunne hitte på nu...

Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
09. august 2002 - 23:24 #2
Der er ingen genvej til den fil . Men prøv hjælp filen der er med til Win XP