Avatar billede mojoe83 Nybegynder
14. november 2001 - 09:36 Der er 6 kommentarer

HTML i Flash

Jeg vil lige høre om man kan insætte en HTML kode ind i et Flash Dokument
Avatar billede lingoman Nybegynder
14. november 2001 - 10:00 #1
Kun HTML version 1
Avatar billede mojoe83 Nybegynder
14. november 2001 - 10:03 #2
Hvor kan man gå ind i det henne, kender du måske nogle links hvor man kan læse om det
Avatar billede lingoman Nybegynder
14. november 2001 - 10:13 #3
der findes en del tutorials om flash/HTML på diverse sites:
Her er der i alle fald nogle
http://www.actionscripts.org/tutorials.shtml
Avatar billede mojoe83 Nybegynder
14. november 2001 - 10:22 #4
Synes ikke lige jeg kunne finde af noget af det jeg skulle bruge, men det er simpelthen fordi jeg gerne vil have en nyhedsmail ind på min flash siden, jeg har tilmeldt mig et sted hvor man bare indsætter en html kode og så kommer der automatisk en boks frem, hvor man kan intaste sin e-mail adresse, og når man trykker ok er man med i nyhedsmailen, men jeg er ikke sikker på at den kode er en html version 1
Avatar billede lingoman Nybegynder
14. november 2001 - 10:35 #5
Så kan du jo enten indsætte HTML koden som en del af HTML doc. der indeholder din Flash film eller åbne HTML siden i et pop-up
Avatar billede mojoe83 Nybegynder
14. november 2001 - 10:36 #6
ok tak jeg prøver