Avatar billede bennihill Nybegynder
13. november 2001 - 23:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvodan får jeg win me til at slette log in hver gang jeg genstarter

Jeg er træt af at altid skulle sige annulere hver gang jeg genstarter win
14. november 2001 - 00:08 #1
Gå til systembiblioteket og slet alle .pwl filer
(kodeord)
Check herefter i kontrolpanel at din logon er windowslogon og IKKE netlogon
14. november 2001 - 00:16 #2
Hvis det ikke er nok, skal du rette i din registreringsdatabase.
1. Anvend programmet \"regedit\" (ligger i windowsbiblioteket)
2. åbn derefter mappen:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\
Winlogon]
3. højreklik og lav en ny nøgle der hedder \"default password\" (datatype REG_SZ)
Værdien skal være samme password som \"default user\". hvem det er, kan ses i mappen:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\\Network\\Logon\\Username]

4 herefter vil Windows åbne uden at bede om logon.

PAS PÅ med at modificere i reg.DB uden først at lave Backup. ( laves i programmet regedit)

Avatar billede Slettet bruger
14. november 2001 - 01:03 #3
Man kan da under netkortprotokolden sætte den så der ikke er noget logon. :-)
Avatar billede bennihill Nybegynder
14. november 2001 - 02:25 #4
Måske har i misforstået. Det er bruger log in som jeg har problemer med.
14. november 2001 - 21:51 #5
Så må du forklare nærmere .. Jeg forstår at du når du åbner WinME får en Logon menu hvor du skal angive brugernavn og adgangskode, MEN at du ikke har brug for det, da du ike kører i et domæne. I dag kan du uden videre trykke esc eller cancel(annuller) og starte computeren alligevel. du vil gerne undgå denne menu ! er det korrekt forstået ??
Avatar billede bennihill Nybegynder
15. november 2001 - 01:48 #6
Ja det er korrekt forstået
15. november 2001 - 10:26 #7
Så er mit første svar det rigtige. Det kan synes besværligt, men det er den eneste vej, hvis du stadig modtager logon menu efter at du har slettet PWL filer i systembiblioteket. Har du prøvet at gøre det ??
Avatar billede bennihill Nybegynder
17. januar 2003 - 21:47 #8
OK