Avatar billede 99zmaq Nybegynder
13. november 2001 - 23:38 Der er 4 kommentarer

er der noget at gøre?

jeg har fået fejlmeldingen:

Run time error \"76\"
path not found

(dette er hendt mig under brugen af \"databogen fysik/kemi\", installeret fra cd!)

er der umiddelbart noget at gøre og hvad skyldes fejlen?
Avatar billede 99zmaq Nybegynder
13. november 2001 - 23:41 #1
ps. jeg bruger win 98...
13. november 2001 - 23:56 #2
Jeg kender ikke applikationen, men fejlen skyldtes et crash af programmet - Muligvis i et kald til en data-fil, programmet ikke kan finde..
hvorefter programmet staller.
Du kan prøver at geninstallere fra CD..
dit operativsystem burde ikke have betydning..
Avatar billede 99zmaq Nybegynder
14. november 2001 - 00:04 #3
altså ville en ny version af \"databogen fysik/kemi\" kunne klare problemet? -
eller er det noget på pc\'en der er galt med?
14. november 2001 - 00:19 #4
Der er højst sansynligt IKKE noget galt med din PC. Det er programmet eller installationen af programmet det er galt med