Avatar billede tobias_cool Nybegynder
13. november 2001 - 19:54 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Eksperten - pointsystem = eksperten *10

Fjern dog det point system det er da totalt ondsvagt,
det begrænser muligheden for at spørge.
Og jeg tror ikke der er nogle der er afhængige af point!
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
13. november 2001 - 19:55 #1
..hehe nej..MEN points er her for at man også skal få lidt ud af det stykke arbejde man laver
Avatar billede htx98i17 Professor
13. november 2001 - 19:55 #2
jo *ryste ryste*
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
13. november 2001 - 19:55 #3
*vi får alle abstinenser\" :D
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
13. november 2001 - 19:56 #4
bare fordi at du måske ikke har overdrevent mange points så kan det da godt ske at der er nogle akave mennesker iblandt os ;D
Avatar billede bundgaard Nybegynder
13. november 2001 - 19:57 #5
vi vil ha points..vi vil vi vil vi vil..

points er gud herinde =p
Avatar billede maxium Novice
13. november 2001 - 20:00 #6
iden er jo at du skal jo også selv hjælpe ikke kun få hjælp
Avatar billede maxium Novice
13. november 2001 - 20:01 #7
var det ikke godt sagt :-)
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
13. november 2001 - 20:02 #8
Vi slipper for alt det der \"du dit du dat\" pis der.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
13. november 2001 - 20:02 #9
Ingen Points = Ingen svar, så er den ikke længere ;-)
Avatar billede tmceu Praktikant
13. november 2001 - 21:07 #10
tobias >> point er det element der gør Eksperten lidt sjovere end de fleste andre forums. Jeg kan se at du ikke har været bruger her så længe, men du burde måske have gjort dig den ulejlighed at kigge nogle af de tidligere forslag igennem. Så ville du have set at dette forslag er stillet så ufatteligt mange gange - og at det hver gang er blevet afvist af admins.
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. november 2001 - 21:36 #11
Og med god grund, hvis pointene ikke var her ville det blive kedelig, det sjove er den indbyrdes kamp :o)

Og hvad er problemet med pointene? Følg reglerne (som i et hvert forum) så er der ingen problemer, og der burde være point nok selvom man er for doven til selv at hjælpe andre.
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
16. november 2001 - 13:49 #12
Hvis du kigger i mine spørgsmål så er der ikke meget at finde jeg synes bare det sker for tit at en eller anden brokker sig over pointene
Avatar billede olebole Juniormester
20. november 2001 - 01:19 #13
<ole>
Problemet løser vel sig selv inden længe, når der sidder nogle hundrede newbies tilbage og prøver at platte hinanden for points med deres par tusinde identiteter - men ikke får løst nogen problemer, fordi de, der kan løse dem, ikke er her længere.
Det er svært at spå om fremtiden .............. blot ikke, når den er så tæt på!
/mvh
</bole>
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
20. november 2001 - 15:33 #14
Jeg siger ikke at man skal dele 100 point (realistisk eksempel for engangs skyld)
for et spm
Avatar billede chl-hansen Nybegynder
06. januar 2002 - 13:22 #15
CHL-hansen
Jeg forstår ikke spor af det med point.Hvor får man dem fra , og efter hvilke kriterier uddeler man dem.
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
06. januar 2002 - 13:26 #16
Du får 300 point når du bliver oprettet
Du får 5 point hver dag.
Du får de point som en spm opretter har givet ved at oprette spm\'et
hvis du svarer og han synes det er godt eller også deler han pointsene lige mellem flere svarere eller også giver han en bestemt del til den ene og en bestemt til en anden
Du mister point når du stiller spm

SMP = spørgsmål
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
06. januar 2002 - 13:30 #17
Zyberwizard du tjener i gennemsnit 6,8 point om dagen hvor imod jeg tjener 9,375

Begge tal er uden de 300 i oprettelse og de 5 daglige point så tag lige og klap hesten :)