Avatar billede cuty Nybegynder
13. november 2001 - 19:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med nyeste bedste billigste motherboard.

Jeg skal samle ny pc for min kæreste og har lidt problemer med at vælge motherboard.
Jeg vælger denne cpu \"Athlon Palomino XP 1700+ (1400)\" Hvilket M-board ville passe bedst? Helst en rimelig prisklasse men selvfølgelig skal det også være godt :)

Tak for hjælpen.
Avatar billede frosig Nybegynder
13. november 2001 - 19:40 #1
ECS plejer at lave nogle ok motherboards til meget rimelige penge. f.eks. dette (K7VTA3)

http://www.ecs.com.tw/products/k7vta3_2x.htm
Avatar billede cuty Nybegynder
13. november 2001 - 19:45 #2
Nå ja glemte lige at sige at det skal være til SD ram...ellers tak for det hurtige svar :)
Avatar billede cuty Nybegynder
13. november 2001 - 20:00 #3
Og så en lille ting til, er det TV-out som gør at man kan se sin monitor på TV eller er det TV-in?
Avatar billede frosig Nybegynder
13. november 2001 - 20:23 #4
Med tv-out kan du vælge enten at få skærmbilledet på din monitor eller på dit fjernsyn. Bemærk at det er enten eller...