Avatar billede make_chat Nybegynder
13. november 2001 - 19:27 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

spære computeren

Hej

Min lillesøster sidder på computeren nogen gang imellem, og installer masser af ting hun låner fra sin veninde...derfor vil jeg finde et godt sikkerhed program, hvor jeg kan disable forskellige ting..(man kan ik installer/slette/ændrer NOGET SOM HELST på C: drevet uden password...men man kan KUN installer på d: drevet men man kan ik ændre eller slette på nogen som helst filer.
Avatar billede el-prebsi Nybegynder
13. november 2001 - 19:31 #1
Hvis du har win2k opretter du bare en gæstebruger til hende - så skulle du være ude over det problem :-)
Avatar billede mlr Nybegynder
13. november 2001 - 19:32 #2
Prøv programmet der hedder iProtect. Du kan finde programmet på www.iss3.com og der akn du låse visse mapper af eller låse hele C:\\ eller hvad du nu har lyst til af... Benytter det selv.
Avatar billede halifax Nybegynder
13. november 2001 - 22:13 #3
Med PC Security kan du faktisk styre alt, på drev-,mappe- eller filniveau. Download - og se alle screeshots - her
http://www.tropsoft.com

Avatar billede make_chat Nybegynder
27. november 2001 - 13:29 #4
:(