Avatar billede zizi Nybegynder
13. november 2001 - 16:19 Der er 3 løsninger

Konvertering....

Go dag...

Jeg har hente nogel trailere fra forskelling PC Spil fra www.gamereactor.dk og har fået nogel ned i .MOV som min medieplayer ikke kan afspille. Andre er kommet ned i .AVI som ikke er et problem!

Mit problem er at jeg gerne vil have at alle filmene køre i medieplayer i 1 palylist, hvordan og hvor finder jeg noget software som kan konvertere mine filer???

Jeg har ladet mig fortælle at .MOV kan afspille af quicktime som efter min mening er noget BOLLOX!!!

Jeg vil meget gerne have et hurtigt og ordentlig svar..

Takker

/ZIZI
Avatar billede prodic Mester
13. november 2001 - 18:06 #1
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2001 - 18:55 #2
Du skal bare installere Quicktime. Så kan du eksportere .MOV-filerne til AVI.
Avatar billede outsider Nybegynder
20. november 2001 - 11:45 #3
Du skal først bruge et program der kan håndtere mov codec. Adobe Premiere 6.0 kan hentes i en Trial på www.adobe.com
Ellers kan du bruge freeware programmet SweiStein.