Avatar billede michaelprehn Nybegynder
13. november 2001 - 14:00 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Word skærmopdatering

Min skærm i Word (jeg bruger side-layout) opdateres ikke tit nok og/eller på en mærkelig måde, så bogstaverne på en linie pludselig går i stykker. Hvis jeg klikke på \'vis\' ikonen eller i øvrigt tvinger Windows til at opdatere blive bogstavene pæne igen, men jeg kan ikke finde et sted vhor jeg kan indstille opdaterings af skærmen i Word.
Der er ikke problemer med andre programmer eller med \'normal\' visningen.

Det har irriteret mig længe, så jeg give gern flere points, hvis det viser sig atvære svært !
13. november 2001 - 14:05 #1
Hvilken version og servicepack bruger du ?
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2001 - 14:06 #2
har du RAM nok i din maskine
Avatar billede michaelprehn Nybegynder
13. november 2001 - 14:47 #3
>> amh Jeg har  128 MB
>> flemmingdahl
jeg opdagede at mine skabeloner var holdt op med at virker fordi Word var blevet engelsk-sproget, så jeg har hentet en gammel winword.exe og opdateret med alle de opdateringer jeg havde: det var bl.a servicepack 2. Hele listen er :
msdun13.exe
bf1616.exe
cnfupd.exe
fm2paste.exe
JetCopkg.exe
259728dan5.exe
off97vpk.exe
OFFHLINK.exe
OffTTUpd.exe
q299618.exe
sr1off97.exe
sr2bof97.exe
w95euro.exe
wd97mcrs.exe
wdac97.exe
men problemet er ældre end det- det er altså ikke niget jeg har gjort i dag (eller også har jeg gjort det både før og idag !)
13. november 2001 - 14:50 #4
Du skulle måske overveje en reinstallation.
Avatar billede michaelprehn Nybegynder
13. november 2001 - 16:38 #5
Jeg har faktisk af-installeret og gen-installeret Word uden at det hjælper.
min teori er at fejlen ligger i en fil, der ikke slettes når jeg afinstallerer - men hvilken ??

13. november 2001 - 22:02 #6
tjaa......... jeg ved det ikke.
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2001 - 15:28 #7
Hos Microsoft kan man få et lille program, som sletter alle de filer, som ikke normalt slettes, når man afinstallerer office-pakken.
Jeg kan ikke lige huske, hvad programmet hedder, men jeg vender tilbage med henvisning til stien i morgen. Hvis det har interess.
\\\\AMH
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2001 - 15:10 #8
Avatar billede michaelprehn Nybegynder
12. marts 2002 - 11:07 #9
Undskyld - jeg har være 'væk' fra eksperten så længe, men jeg fik MEGET travlt lige pludseligt
I får lige nogle points, selvom jeg ikke har haft tid til at se om det løser noget.
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2002 - 11:29 #10
Tak for point. Har også selv været "væk" fra eksperten meget længe
AMH ::))