Avatar billede elsa Nybegynder
13. november 2001 - 10:22 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

MS HFlexGrid

Jeg bruger en MSHFlexGrid1 til at vise data fra en SQL2000 og det går fint men, den hviser datoer forkert. Eks  2001-11-13 00:00:00 men den skal kun vise det som 13-11-2001.
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
13. november 2001 - 10:32 #1
Hvordan lægger du data i?
Avatar billede elsa Nybegynder
13. november 2001 - 10:36 #2
med en DataGrid og ind i SQL´en står dato felter som de skal men det er lige som MSHFlexGrid´en laver det til US format.
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
13. november 2001 - 10:43 #3
Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se noget, som giver mulighed for at sætte visningsformatet på cellerne, hvis man kører bundet.

Hvis du kører ubundet, så kan du formatere datoen korrekt inden, du tilføjer den til FlexGrid\'et, men det ved jeg ikke om det er en mulighed for dig
Avatar billede elsa Nybegynder
13. november 2001 - 10:49 #4
Nej det vil vere meget stort arbejde med uboundet. Så jeg er nok nød til at bruge en anden grid til formålet.