Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2000 - 16:23 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Chat til salg !!

JEg har lagt mærke til at mange søger et godt chatsystem.

Jeg har udviklet et..... Men den er altså ikke til salg for 100 kr.....

Der ligger i øjeblikket en beta på
http://z-net.host.infopaq.net/

Alm login
Bruger:test1 pass:test1
Admin;
bruger:2 pass:2

Kig på den, og kom med et bud.....

-BackSlash
Avatar billede bocker Nybegynder
14. marts 2000 - 16:24 #1
her er mit bud, accepter, og flyt den her til freelance.
Avatar billede bocker Nybegynder
14. marts 2000 - 16:24 #2
var det ikke til skole brug?!
Avatar billede bocker Nybegynder
14. marts 2000 - 16:25 #3
det virker ikke her
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2000 - 16:25 #4
bocker.....

Jo.. men man kan vel godt sælge den.....
...
jeg lader den stå her lidt, da det er her folk søger chat-systemer....
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2000 - 16:27 #5
Og der kommer en opdateret version op i morn aften....

den skulle gerne være endnu mere stabil....
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2000 - 16:30 #6
Lukker spørgsmålet.... fandt en bug.... den bliver rettet i aften....
Avatar billede snowball Novice
14. marts 2000 - 16:47 #7
Jeg vil godt nok håbe for dig at du fandt mere end 1 bug !!!

Ellers vil jeg råde dig til at teste dit system igen !!!

Snowball
Avatar billede mhsdk Nybegynder
14. marts 2000 - 16:57 #8
snowball >> Hvorfor ikke fortælle manden hvor hans bugs er istede for at fortælle ham han skal teste sit system !!!!!

/mhsdk
Avatar billede predict Nybegynder
14. marts 2000 - 20:23 #9
Fordi han ikke poster koden, og dermed heller ikke bør have hjælp!
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2000 - 20:33 #10
øhh.... skulle jeg poste koden..???

Hmm.. dont think so.... den fylder over 7000 linjer....
Avatar billede quak.dk Nybegynder
15. marts 2000 - 00:51 #11
Hej Backslash.dk Jeg er interesset i din chat, hvis du optimere den og rette ALLE fejl... Den skal kunne håndtere min. 500 brugere på chatten på en gang.. Men så vil du også blive betalt..
Avatar billede bocker Nybegynder
15. marts 2000 - 01:34 #12
snowball >> enig, han kan sq ikke skrive han vil sælge noget der ikke virker. Måske hvis det virkede. Men hører det ikke hjemme under freelance?!?!
Avatar billede mgade Nybegynder
15. marts 2000 - 08:51 #13
Den siger at den ikke kan finde scriptet (fejl 404) når man logger ind i et tomt rum. Designet kan vel laves om? Det vil være et must at kunne få fingrene i koden, for at kunne strikke det sammen med eksisterende sites.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2000 - 10:53 #14
Jeg lukkede spørgsmålet, da versionen endnu ikke var klar....

BRB
Avatar billede ahl Nybegynder
26. maj 2000 - 16:19 #15
Kan man stadig købe chatten?
Avatar billede ml Nybegynder
16. juli 2000 - 16:46 #16
HEj..

Jeg er meget interesseret i et godt ASP chat script... Hvornår virker den ?
Avatar billede zeriox Nybegynder
02. marts 2001 - 10:21 #17
Fuck hvor er det ringe ... du vil sgu\' da ikke tage penge for det lort ????