Avatar billede latex Nybegynder
12. november 2001 - 23:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tæl antal klik på link???

Hejsa. Kan en lave det?? Det skal være magen til det der er på phpbuilder, når man læser en artikel der...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. november 2001 - 23:16 #1
Køb siden og se kildekoden :)
Avatar billede latex Nybegynder
12. november 2001 - 23:16 #2
kloge åge...
Avatar billede latex Nybegynder
12. november 2001 - 23:17 #3
.
Avatar billede repsac Nybegynder
12. november 2001 - 23:17 #4
Jeg kan somend godt udføre dette stykke arbejde, men jeg har det princip at jeg ikke arbejder gratis (for point). Derfor tager jeg en ringe timeløn på kr. 200,- hvilket jeg også vil gøre for at løse din opgave, men da det tager kort tid at lave sådan et system er dine udgifter jo minimale.

Ellers kunne du jo prøve dig på sharksforum eller forsøge at søge dig frem til et lignende system, se evt. www.phpuniverset.dk - mener der ligger ét der ... :)
Avatar billede repsac Nybegynder
12. november 2001 - 23:18 #5
Hmmm ... er det ikke vel hurtigt at acceptere dit eget svar?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. november 2001 - 23:18 #6
Det vil jeg da nu også mene, og min kommentar var nu også bare ment som en joke, nu da jeg så at phpbuilder var til salg...
Avatar billede repsac Nybegynder
12. november 2001 - 23:23 #7
=>latex: well ... hvis du er interesseret i mit tilbud (normal timeløn for en php-programmør er ~800 excl. moms) kan jeg i første omgang kontaktes v.hj.a. mail: casper@thomsen.as