Avatar billede dizzy Nybegynder
12. november 2001 - 21:32 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Windows 2000

Hejza..
Jeg har et problem med win2k som overskriften antyder :D
Hvis jeg trykker Shift ned ca. 5 gange i træk, kommer win2k med en besked om noget med en genvejsmenu.. ville bare høre om der var nogen af jer der ved hvordan jeg slår det fra..
Avatar billede hotpop Novice
12. november 2001 - 21:33 #1
læs hvad der står så får du det at vide :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. november 2001 - 21:38 #2
Hotpop kommer igen med et kort men korrekt svar.....

Du rider rigtigt på bølgen i dag.

Det er en såkaldt handicap funktion!!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. november 2001 - 21:38 #3
Ja for du er vel ikke rigtig handicappet eller lignende ;-))
Avatar billede hotpop Novice
12. november 2001 - 21:39 #4
james_t_dk> Det kører idag :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. november 2001 - 21:41 #5
Man får den også ved at flade i søvn med hånden på en shift tast!!!
Avatar billede drh Nybegynder
12. november 2001 - 21:43 #6
Ja det er en handicap-funktion....hvis du holder  Shift tasten nede i ca 10 sek vil den dukker op..og så kan du bare læse det der står
Avatar billede dizzy Nybegynder
12. november 2001 - 21:43 #7
problemet ligger i at da jeg prøvede at deaktivere det så det oxo ud til at virke .. men tror ikke på at det blev gjort ordentlig. For når jeg spiller CS, kan jeg nemlig ikke skyde på samme tid som jeg hopper :( Ja jeg hopper med shift :D
Avatar billede dizzy Nybegynder
12. november 2001 - 21:46 #8
der var det jeg skulle vide drh.. nemlig hvordan jeg fik den menu frem .. men tak til alle for de hurtige svar :D
Avatar billede hotpop Novice
12. november 2001 - 21:47 #9
dizzy> Hvis du nu gad at læse hvad jeg svarede, ville du se at mit svar er korrekt :)
Avatar billede dizzy Nybegynder
12. november 2001 - 21:48 #10
og nej nordicwolf jeg er ikke spor handicappet :Þ
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. november 2001 - 21:55 #11
Det gør da bare spillet mere spændende at ha\' en handicap-tast ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. november 2001 - 21:56 #12
btw, den må kunne fjernes i registry!
Avatar billede dizzy Nybegynder
12. november 2001 - 21:59 #13
hotpop jeg formulerede mig ikke rigtigt i det første indlæg .. da jeg rent faktisk bare ville vide hvordan jeg fik menuen op igen så jeg kunne deaktivere det ordentlig :)  men du må da gerne få lidt point for dit svar
Avatar billede hotpop Novice
12. november 2001 - 22:00 #14
Det har jeg også svaret på :)
Avatar billede drh Nybegynder
12. november 2001 - 22:09 #15
Det er ok.......håber at du får klaret problemet

DRH