Avatar billede sirx Nybegynder
12. november 2001 - 20:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike PROBLEMER

Hej Alle,
Jeg har lige fået dsl fra Cybercity 256/128 router Cisco 677 og 3COM netkort super super, men jeg har et lille problem da jeg er en ivrig CS´er til tider kan jeg ikke logge på nogle servere som jeg for bare  en 1/2 time siden kunne komme på uden problemer, de problemer har jeg aldrig haft med mit 56k modem.

SPØRSMÅL :
Har i nogle gode triks til at få det til at køre optimalt så jeg kan få skudt nogle kugler af.
OBS har installeret Zone Alarm vis det har noget med det at gøre må der være en måde at sætte det op på, det køre som sagt udemærket til tider.

Mvh
McNAB 22. Reg.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. november 2001 - 20:59 #1
Det kan  så udemærket være at det er firewallen men det kan også være en port der er lukket. Prøv at slå firewallen helt fra og se om det virker hvis ikke så må du finde ud af hvilken port der skal åbnes og derefter gøres hvad der skal gøres :-)
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
13. november 2001 - 09:56 #2
Har du husket at lave åben forbindelse i din router, så du har åbne porte til diverse spil server!?
Avatar billede sirx Nybegynder
13. november 2001 - 13:58 #3
Nej jeg har kigget lidt på det men jeg syntes ikke at jeg kan få plads til hele IP nr. feks. 194.255.126.109:27015 er der nogle der kender Zone Alarm og ved hvordan man gør?????????
Avatar billede kodiak Nybegynder
14. november 2001 - 09:24 #4
ja for du skal selfølgelig ikke skrive portnummer på en IP, det er kun i CS at du bruger porte på den måde :)
Avatar billede kodiak Nybegynder
14. november 2001 - 09:25 #5
..og hvorfor fanden har du givet manden points, uden at have fået et svar der virker????
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
14. november 2001 - 12:05 #6
Snakker vi snyd her?
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
14. november 2001 - 13:47 #7
?? Aner det ikke!! \"G\"...
Avatar billede sirx Nybegynder
14. november 2001 - 16:33 #8
Tag det roligt det var en fejl, havde ikke lige styr på \"kommentar\" og \"svar\" systemet.