Avatar billede idiotbarn Nybegynder
12. november 2001 - 20:24 Der er 4 kommentarer og
6 løsninger

Helt alm side.

http://www16.brinkster.com/idiotbarn/menu.htm
Gider i at kikke her og give mig nogle gode råd inden jeg går videre. der er intet på siden der virker. Det er bare for at få nogle råd på vejen istedet for at skulle lave en masse om. Der er ikke noget specielt nyt ved siden, den ligner så mange andre hjemmesider, men kom med noget kritik.
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. november 2001 - 20:28 #1
Hvis man kunne se på de andre sider havde det været fino..

Men ellers er designet lidt for gråt, men det er sat pænt op.. Dog burde du sætte (Counter: 34) længere op eller et banner ind imellem så der ikke er så stort et hul.

Logoet er ikke så flot, det er svært at se en mening med det..

pt. 9@13
Avatar billede maxium Novice
12. november 2001 - 20:29 #2
nogle faver!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
12. november 2001 - 20:30 #3
For ensartet i forhold til mange andre sider. Hvornår får vi noget originalitet?! Det virker som om alle stjæler det samme design.

7@13

Forøvrigt - lav noget mere mellemrum mellem tekst og boks.

Og se så at komme igang med noget originalt - noget unikt og anderledes, tak.

- fastwrite
Avatar billede hono Nybegynder
12. november 2001 - 20:34 #4
Hej Idiotbarn...

Jeg kab egentlig godt lide din opbygning - enkel og overskuelig. Jeg synes dog du skal have lidt margen i dine celler, specielt left-padding. Men flot nok ellers.

Hono
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
12. november 2001 - 22:11 #5
Med hensyn til farverne er dette så bedre:
http://www16.brinkster.com/idiotbarn/menu2.htm
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. november 2001 - 11:53 #6
Hvis du lige laver baggrundsfarven om i felterne (brugernavn, adgangskode, søg) så er den ved at være der. Sæt evt. en ramme rundt om det hele (se f.eks. www.bokaj.dk) Det gør at elementerne ikke flyder så meget
Avatar billede 101186 Nybegynder
14. november 2001 - 08:25 #7
Flotte farver. Hvis man kan kalde dem farver. Men jeg syntes nu at det ligner at de forskellige menuer svæver rundt.
Bla. counteren kunne godt komme op under de \"Seneste 5\".
Sjovt nok kan man heller ikke klikke på dine bannere!
Og det er kun WinXP bannere som der har mange flere farver end resten af siden. SÅ det ser ikke så flot ud.
Dit logo har nok for mange farver i forhold til at der kun er grå på resten af siden.

Ellers et meget flot design som der sikkert vil tiltrække besøgene.
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
13. december 2001 - 08:15 #8
HUH?? Jeg ville give jer 5 point hver. Eh, kan man ikke afsætte flere point?
Avatar billede wolverine Nybegynder
15. december 2001 - 21:45 #9
jo
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. december 2001 - 09:57 #10
Du kan bare oprettet et nye spørgsmål hvor du afsætter pointene, og så laver du et link her i dette spørgsmål til det nye spørgsmål.

Når alle dem du vil give point har skrevet et svar kan du uddele dem