Avatar billede radium Nybegynder
14. marts 2000 - 14:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

DNS OPSÆTNING I WIN2k Adv Server

180point gives.

Hej, jeg søger en guide lige som Hanno's (http://www.hanno.dk/divtips.htm)
Til opsætning af DNS i win2k adv Server..

Og er en Nameserver det samme som en DNS?

Og nå jeg har fået min DNS op at køre, så nå jeg opretter et subdomæne, hvor gør jeg så at f.eks mail.radium.dk er = radium.dk/mail OG JEG VIL IKKE HAVE NOGEN SCRIPTS TIL DET HER...

Avatar billede hojben Novice
15. marts 2000 - 08:44 #1
1. Er hannos beskrivelse ik god nok da??
2. Nameserver er DNS!
3. kig på 1.
Avatar billede stivert.dk Nybegynder
15. marts 2000 - 13:19 #2
Hanno's er til winNT4.0 jeg skal bruge en guide til win2k adv Server
Avatar billede stivert.dk Nybegynder
15. marts 2000 - 13:20 #3
Har allerede hjulpet lidt og prøvet efter hanno's vejledning men det gik ikke så godt :(
Avatar billede hojben Novice
15. marts 2000 - 13:24 #4
Jeg synes det er for latterligt at bruge flere navne under samme person!!!!!
Avatar billede hojben Novice
15. marts 2000 - 13:25 #5
Radium og stivert.dk må være samme person!
Avatar billede stivert.dk Nybegynder
15. marts 2000 - 13:30 #6
hva mener du ? Jeg er hjulpet radium da han er min fætter og jeg kan heller ikke finde ud af det.. TUMPE.
Avatar billede hojben Novice
15. marts 2000 - 13:45 #7
Og det kan man læse ud fra dine svar??? *Nope*
Avatar billede stivert.dk Nybegynder
15. marts 2000 - 14:18 #8
Jeg er sgu ligeglad hvad du tror..
Avatar billede radium Nybegynder
15. marts 2000 - 16:05 #9
Nå nu fandt vi sgu ud af det selv UDEN en guide *WoW* :) heh.