Avatar billede lindsepigen Nybegynder
12. november 2001 - 19:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flueben i Spørg altid

Hejsa,
Jeg har dummet mig og er i farten kommet til at fjerne fluebenet i vinduet, der popper op når man åbner en vedhæftet fil. Det drejer sig om jpg og gif filer som Outlook 2000 nu åbner uden at spørge om jeg vil gemme eller åbne..

Nogen der kan hjælpe mig til at få den funktion igen?

Karen
Avatar billede double-g Juniormester
12. november 2001 - 20:31 #1

Du skal du på skrivebordet. Gå ind under - denne computer - funktioner - mappeindstillinger - filtyper.
Vælg så JPG
klik på avanceret
marker - bekræft åbning efter overførsel
ok

Avatar billede double-g Juniormester
12. november 2001 - 20:33 #2

Det kan evt. være at - funktioner - er under - vis - i menulinien i stedet for under - funktioner -
Det kommer an på hvilken version  du kører med

Avatar billede double-g Juniormester
12. november 2001 - 20:34 #3

VRØVL.
Det kan evt. være at - MAPPEINDSTILLINGER - er under - vis - i menulinien i stedet for under - funktioner -
Det kommer an på hvilken version  du kører med
Avatar billede lindsepigen Nybegynder
12. november 2001 - 23:07 #4
Kanon det virkede :)
Avatar billede double-g Juniormester
13. november 2001 - 12:22 #5

N@turligvis. :-)

Takker for points