Avatar billede triumfthye Nybegynder
01. juni 1999 - 15:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Billede med indsat gifanimation

Det er let at skære et stort billede op, animere et lille område, for derefter at samle det på hjemmesiden...Men det skrider i indbyrdes forhold når man reducerer vinduet! Hvordan samler man billedet - typisk 4 dele jpg. og en del gifanimation - så det forbliver sammensat/helt???
Avatar billede triumfthye Nybegynder
01. juni 1999 - 15:59 #1
Glæd mig!
Avatar billede theartist Nybegynder
01. juni 1999 - 16:05 #2
definerer sine tabeller i pixels IKKE i procent, og sætter hvert billed ind i hver sin celle.
Avatar billede cardking Nybegynder
01. juni 1999 - 16:07 #3
Lyt til theartist, han har ret !!
Avatar billede theartist Nybegynder
01. juni 1999 - 16:08 #4
tak! til cardking, fedt at høre at der er nogn der er enige engang imellem...
Avatar billede jep Nybegynder
01. juni 1999 - 16:13 #5
Husk border=0 på din tabel selv om det er default, ellers skrider det 1 pixel i nogle ældre browsere.
Avatar billede mcsmithers Nybegynder
01. juni 1999 - 17:10 #6
Og prøv at undgå mellemrum eller linieskift mellem dine <td>'er og </td>'er og tabelindholdet, selv om det ser pænere ud i koden. På nogle browsere kan det give små mellemrum.
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 1999 - 23:51 #7
Ved hjælp af Ulead Gif Animator 3 fra http://www.webutilities.com. Sådan! Det er til og med FreeWare.
Avatar billede missing Nybegynder
02. juni 1999 - 00:36 #8
Har ingen ting at gøre med spørgsmålet, men kharder = naser kharder ?
Avatar billede tizzetrold Nybegynder
02. juni 1999 - 01:47 #9
Hey Hey Dy....

Du kunne også bare bruge et ordentligt program til at lave din HP i - Må jeg anbefale - Macromedia Dreamweaver 2 - der kan nemt dl'es en Demoversion på Macromedias HP (ca. 14,15mb)
        ( http://www.macromedia.com )
Det har også en anden fordel og det er at det du laver bliver lavet i "layers" - dvs. du frit kan placere dine ting (billede, text boxes etc.) hvor du vil!!!

Der er self. en DATE hvor det holder op med at virke... (efter 30dage) men det er ikke noget prob. at finde en crack til den - hvis du ikke mener at du kan finde den selv. kan jeg altid sende den til dig!

/TizzeTrold