Avatar billede mads11 Nybegynder
12. november 2001 - 15:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mit modem \"duer\" ikke!

Jeg har en compaq presario 4620 med det der modem, som kan opgraderes. Når jeg opgradere det bliver det langsomt, og somme tider kan jeg ikke engang kommme på eller også bliver jeg smidt af med det samme. Findes der nogle koder eller noget jeg kan bruge.
Avatar billede amyand Nybegynder
12. november 2001 - 16:27 #1
Du kunne jo bare lade være med at opdatere!!!!!!!!!!!
Avatar billede sukos Juniormester
12. november 2001 - 18:27 #2
Hvis det er blevet opgraderet til V.90, skal du nok ringe op til et andet nummer!

Evt. skal der skrives nogle strenge i din modem opsætning, for at det connecter på en bestemt måde.
Avatar billede thomzen Nybegynder
13. november 2001 - 13:26 #3
Ellers så prøv at nedgradere det igen? -det kan måske afhjælpe problemet..

Ellers kontakt Compaq, og sig at det er sket, hvad vil de forslå at du gør ved det? ;)
Avatar billede thomzen Nybegynder
13. november 2001 - 13:27 #4
Amyand.. Ehm, det er ikke lige det fedeste svar at give folk? -prøv at komme med en konstruktiv ide... For har du aldrig prøvet på at opdatere din bios på bundkortet eller lign? -Det skal man da have lov til, det burde da være testet, og virke optimalt!
Avatar billede amyand Nybegynder
13. november 2001 - 17:30 #5
thomzen, helt enig, da man så må gå ud fra at det kører bedre.
Men det ville sku da være rart at få at vide hvilket modem som sad i maskinen, ved godt jeg kunne kigge på deres hjemmeside, men når man stiller spørgsmål må man også give den information som skal bruges, og ikke bare skrive \"med det der modem, som kan opgraderes\"

\\\\AmyAnd
Avatar billede thomzen Nybegynder
21. november 2001 - 02:16 #6
Hmm.. så vidt jeg ved så er Presario bærbare? -det modem der sidder i dem, er da bestemt for den model du har.. dvs hvis du ringer og siger at du har den model computer, så kan de se hvad modem der sidder i den..
Avatar billede thomzen Nybegynder
21. november 2001 - 02:17 #7
Vist mig der forstod det forkert.. men jo, det er da rigtigt at de burde skrive hvad du skal gøre, for at få lortet til at virke.. Men hvis de ikke er klar over problemet (det kan ske at det er nogle nye drivere de kun har prøvet på en anden model af presario (med samme modem) eller lign.. Og derved er de egetnlig ikke selv klar over fejlen? =)
Avatar billede mads11 Nybegynder
07. januar 2002 - 14:08 #8
mads11
Avatar billede sukos Juniormester
07. januar 2002 - 14:22 #9
Hvad var problemet? Er det blevet løst???