Avatar billede jlj Nybegynder
12. november 2001 - 15:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Orddeling

Hvordan fortæller man Word, at man ikke ønsker et ord delt?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2001 - 15:20 #1
Orddeling slås fra under Funktioner, Sprog, Orddeling - version XP
Hvis du ikke har XP version - så prøv at trykkek på F1 (hjælp) og søg på orddeling.
\\\\AMH
Avatar billede jlj Nybegynder
12. november 2001 - 15:22 #2
Hvis man gør sådan, bliver orddelingen slået fra i hele dokumentet, og det ønsker jeg ikke.
Avatar billede trs Nybegynder
12. november 2001 - 15:43 #3
Marker ordet, gå i funktioner->sprog->orddeling -> manuelt ->vælg hvor du vil dele!