Avatar billede lautrup Nybegynder
14. marts 2000 - 10:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

back to basics - åbn fra scrollmenu i anden frame?

Det er så fint med alle de her popup-vinduer - og det fungerer, men nu er jeg gået kold -
jeg skal åbne sider i en hel almindelig frame fra en scroll-menu (i en anden frame)
Hvordan? Det skal gerne virke, når jeg vælger menupunktet så jeg ikke skal klikke på en knap..
Hjælp - tak.
Avatar billede netsrac Praktikant
14. marts 2000 - 11:52 #1
Hvad mener du lige?

Når musen er over et link skal den skifte i en anden frame eller ?
Avatar billede lautrup Nybegynder
14. marts 2000 - 12:17 #2
I en frame (kaldet main5) har jeg en menu (dropdown-menu). Når jeg klikker på et punkt her, vil jeg gerne have, at siden (der hører under dette punkt) åbner sig i en anden frame (kaldet main).
Jeg prøver med noget
parent.main.location.href - men det virker ikke helt efter hensigten...
Avatar billede kim_bille Nybegynder
14. marts 2000 - 14:35 #3
Det ser rigtigt ud.
måske er sammenhængen forkert
kan du poste en URL eller hele koden her
Avatar billede kim_bille Nybegynder
14. marts 2000 - 14:58 #4
nej forresten:
parent.main.document.location.href
Avatar billede lautrup Nybegynder
14. marts 2000 - 15:02 #5
Tak - der virker bare!!!!!!!!
Avatar billede kim_bille Nybegynder
14. marts 2000 - 15:06 #6
Det var så lidt
"One is glad to of service" - Robin Willams