Avatar billede lepo Nybegynder
12. november 2001 - 12:32 Der er 14 kommentarer

Administratorkode??

Hvis I vil hjælpe mig med dette problem så ville jeg være glad... Jeg er en elev der har lavet flere forsøg på at cracke skolens administratorkode så vi kan komme ind og lave lidt sjov... *Ss* hvis du vil hjælpe så læg lige en beksed...
Avatar billede mlr Nybegynder
12. november 2001 - 12:34 #1
Hvilket operatib system er det?

-MLR
Avatar billede hojben Novice
12. november 2001 - 12:35 #2
svar IKKE på dette sp.... det er ulovligt her på E.
Avatar billede lepo Nybegynder
12. november 2001 - 12:37 #3
Ok allesammen! Dette var kun en test! jeg skulle bare lige se hvormange der svarede på det... Jeg er ny her og skal afprøve systemet du ved... den der administratorkode det var for 2 år siden *Ss*

Men ellers mange tak for hjælpen...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. november 2001 - 12:37 #4
hojben > Nej...
Det er også generelt ulovligt ULOVLIGT !
Avatar billede lepo Nybegynder
12. november 2001 - 12:37 #5
Kan man slette et spm?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. november 2001 - 12:39 #6
Nej, men admin har fået besked om dette, så må de finde ud af hvad de gør ved det.
Avatar billede hojben Novice
12. november 2001 - 12:39 #7
lepo > ikke slette.. men svar selv og accepter dine point.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. november 2001 - 12:41 #8
Du har anmeldt nedenstående brugere :

lepo | Slet anmeldelse

dvs at du er anmeldt for misbrug :)
Avatar billede lepo Nybegynder
12. november 2001 - 12:41 #9
lepo > ok... hvordan gør jeg det?
Avatar billede lepo Nybegynder
12. november 2001 - 12:42 #10
hvad?? hvad sker der?? det var jo kun en test!! er det ulovligt...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. november 2001 - 12:47 #11
lepo > Hvis du endelig ville teste, så ville du nok være smart nok til at lave et spørgsmål der bare hed \"test\" og måske ikke lige i NT kategorien....

Derfor.
Avatar billede goz Nybegynder
12. november 2001 - 12:54 #12
Men du kan da også godt få et seriøst svar.
Der kan købes et produkt der hedder LockSmith som kan. Det er legalt at købe, men ulovligt at bruge til det du beskrev.
Avatar billede vistodk Nybegynder
18. november 2001 - 17:15 #13
der findes faktisk rigtigt mange gratis programmer udviklet af store softwarehuse, til denne opgave, men der er en vis kodex inden for administratore, så vi smider dem ikke bare ud til små drenge som dig.... havde du virkeligt regnet med det i din lile forskruede fantasiverden?

Visto.dk IT-service
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 15:26 #14
spørgsmål er besvaret...

accepter og luk