Avatar billede mojoe83 Nybegynder
12. november 2001 - 11:53 Der er 8 kommentarer

Nyhedsmail

Jeg Vil høre om nogen er jer ved hvordan man lave en nyhedsgruppe i flash. Måske hvis i kender en side hvor man kan læse om det. Men der skal vel en database og en programmering sammen med.
Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede lepo Nybegynder
12. november 2001 - 12:23 #1
Du kan prøve at lede efter det på http://www.flashkit.com de har masser tutorials og færdige .fla filer og meget mere...
Avatar billede mojoe83 Nybegynder
12. november 2001 - 12:46 #2
Jeg har selv været meget derinfe og lede efter det, men jeg synes ikke lige jeg kan finde noget om det, hvis nogen måske give mig et direkte link til en side.
Avatar billede lingoman Nybegynder
12. november 2001 - 13:19 #3
Her er et eksempel lavet i Flash 4 og Perl
http://www.flashkit.com/movies/Applications/DAHUNODE-dahufr-2568/index.shtml
Tjekker også lige nogle andre sites...
Avatar billede lingoman Nybegynder
12. november 2001 - 14:00 #4
Ja, så er der heller ikke mere hjælp fra mig ;)
Avatar billede mojoe83 Nybegynder
12. november 2001 - 14:06 #5
nå ok, men så vil jeg selv lige lede lidt videre, men hvis i lige falder over noget så ville jeg blive glad hvis i gad at sætte en link ind
Avatar billede lingoman Nybegynder
12. november 2001 - 14:09 #6
Hvorfor skulle vi dog det? Kan du give mig én god grund ? Jeg kan give dig 2 grunde til at vi bør lade være ;)
Avatar billede mojoe83 Nybegynder
12. november 2001 - 14:13 #7
fordi du får point hvis det er noget stuff jeg kan bruge
Avatar billede lingoman Nybegynder
12. november 2001 - 14:22 #8
Jeg kan se at du er newbie her på eksperten. Jeg er ikke intereseret i dine point. Dog er det kotume at man venter med at afvise folk og kommenterer deres svar i stedet således at man kan pejle dem ind på det rigtige brugbare svar man nu gerne ønsker at få. Når man på denne måde har fået et brugbart svar kan man så afvise dem der ikke var nyttige, eller tildele point blandt dem der kom med relevante oplysinger. Der er ikke noget der er mere malplaceret end en afvisning når du beder om folk om deres gratis hjælp.