Avatar billede dennizdk Nybegynder
12. november 2001 - 11:02 Der er 16 kommentarer

WebDesign!!

Hej Alle På Eksperten.dk!
Jeg ville høre om der ikk var en der ville lave
et design til min private hjemmeside www.denniz.dk!
Jeg kan give jer alle mine 300 point!
Med Venlig Hilsen Dennis K. Jeppesen
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. november 2001 - 11:09 #1
Når der er tale om så store opgaver skal du nok over på www.sharksforum.dk

Men dermed ikke sagt, at der ikke er nogle der vil lave det her ...
Avatar billede Kengun Praktikant
12. november 2001 - 13:14 #3
Det er ikke sådan det fungerer her på Eksperten! - Man oppretter ikke en ny bruger og smider ut alle points samme dag. Det burde du vide!
Avatar billede Kengun Praktikant
12. november 2001 - 13:16 #4
Du som klarer å lave så \"godt\" design som på www.denniz.dk klarer vel å lave et nytt design også???
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. november 2001 - 20:54 #5
kengun > Det design er da en eller anden form for template.!
Avatar billede Kengun Praktikant
12. november 2001 - 21:24 #6
Freefreelancer> Det er det jeg også tror, at han har tatt designet fra en eller annen template side. Men jeg hadde ikke så lyst å beskylde han for det, da jeg ikke var helt sikker på hvor jeg hadde sett det design før. Men nå har jo du gjort det ;-) Jeg mener også at jeg har sett designet før på en eller annen side.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. november 2001 - 21:38 #7
ja jeg har også set det før kan ikke lige huske hvilken side det var men pyt med det man har jo vener så man ikke behøves at bruge den slags skidt!
Avatar billede tech2001 Nybegynder
12. november 2001 - 23:36 #8
Kan da godt lave et nyt design til dig, MEN du skal jo nok ik regne med det helt store og for 300 points kommer man ik langt :-)
Avatar billede staz Nybegynder
13. november 2001 - 08:12 #9
Hvad er meningen med og have en privat hjemmeside man ikke selv har lavet designet til ?

---- Staz ----
Avatar billede tech2001 Nybegynder
13. november 2001 - 09:12 #10
*LOL*
Avatar billede hater Nybegynder
13. november 2001 - 18:25 #11
tino_bh> kan ikke klare sådan nogen spader som dig der går ind og finder alle oplysningerne om en person der har lavet et spørgsmål, han har jo ikke snydt med points vel (JERK)
Avatar billede zed_one Praktikant
14. november 2001 - 12:16 #12
hater: hvad med at tiltale den korrekte person? og hvad med at droppe den tone der?!..det kan MEGET vel være snyd når personen lige er oprettet og giver alle sine point ud i et spørgsmål.

så for lige at tale kort, på et niveau du fatter:
så fuck dog af med den fucking bitchy attityde der.
og så lige det her:
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=hater&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=0&i6=0&i7=0&i8=1&i9=0&i11=0&i12=0&i13=0 (JERK)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
14. november 2001 - 12:22 #13
Zed One > Nogle mennesker er ´bare ikke klogere end hater....Måske man skulle prøve at få et netkursus op at stå hvor man kunne lære at forstå sådanne EGOISTISKE UNDERRACREDE PSYCHOPATER!!!!
Avatar billede Kengun Praktikant
14. november 2001 - 12:23 #14
Ja det er snyd når man oppretter et spørgsmål og avfyrer alle points på det spørgsmål samme dag som brugeren er opprettet.
Avatar billede webwizard Nybegynder
14. november 2001 - 17:07 #15
Ja, jeg kan lave et for nogle knaster... højst ca. 700 kr,- så kontakt mig venligst på jacobberget@hotmail.com hvis du gerne vil fyre et par mænter af på siden!?!?!?!?!?!?

Mvh.
Jacob Berget, DDC
Avatar billede Himbear Nybegynder
14. november 2001 - 17:43 #16
hater ->du er godt nok blevet hurtigt træt af os JERKS hva? Du har jo kun været her én dag! Det var godt nok ikke mig der gjorde, men det kunne det lige så godt have været så ...

Det er jo allerede blevet forklaret hvorfor vi gør det!