Avatar billede funguy Nybegynder
12. november 2001 - 10:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ASP folk!!!

Jeg går og rodder med en idé til et nyt \"firma\"! Jeg vil ikke fortælle så meget, da jeg ikke ønsker at andre er hurtigere med idéen! Men kort fortalt er det et firma der henvender sig til private (og evt. til andre firmaer), og deres startsider!!!
Det jeg skal bruge er et par hardcore ASP folk som kan det pis! Da projektet ingen penge har, endnu, bliver det kun for folk der vil lægge noget tid i et (måske) større projekt!
Kun seriøse folk bedes henvende sig =)

      - Martin
Avatar billede gnu Nybegynder
12. november 2001 - 10:05 #1
Hvro skal vi henvende os...?!?
Avatar billede funguy Nybegynder
12. november 2001 - 10:11 #2
gnu> icq: 100733987
    Mail: m_persson@mail.com

Avatar billede keysersoze Guru
12. november 2001 - 10:23 #3
\"Da projektet ingen penge har...\" det bliver vel sådan så firmaer så\'n lig\'som skal betale for siderne - og så _er_ der vel penge...

mangler du freelance-arbejdskraft, så skriv; kim@soze.dk
Avatar billede funguy Nybegynder
12. november 2001 - 10:34 #4
keysersoze>
Ja. De private gratis. Firmaer betaler!
Avatar billede keysersoze Guru
12. november 2001 - 11:49 #5
private gratis??? hvad er så idéen i at starte et firma for at lave det? det tyder da på ekstrem dårlig kvalitet :o/
Avatar billede mikker Nybegynder
12. november 2001 - 16:30 #6
Jeg vil da også gerne se på noget freelance ASP

- Mikker
Avatar billede keysersoze Guru
23. november 2001 - 09:49 #7
luk spm. hvis i er nået videre eller kom med lidt ydeligere info
Avatar billede funguy Nybegynder
13. december 2001 - 16:59 #8
spm. lukket!
Avatar billede keysersoze Guru
13. december 2001 - 17:08 #9
det lyder vel nok til at være blevet en succes :)