Avatar billede drean Nybegynder
14. marts 2000 - 00:29 Der er 4 kommentarer og
10 løsninger

drean.dk

Hej.

kunne jeg få en vurdering på mit website http://www.drean.dk

Sitet er lavet til at køre i en opløsning 1024x768, 16 bit farver og i microsoft internet explorer 5.0+

MVH drean
Avatar billede design Nybegynder
14. marts 2000 - 01:52 #1
Det ser squ godt ud. Jeg kan godt li at du bruger nogle ordentlige overskrifter, men du har vist glemt det under skriv til mig. Anbefal side giver 404. Men understregning uden link, og link uden understregning (under download), det kan jeg ikke li. Det er ikke godt nok at den kommer frem ved mouseover, og det er heller ikke konsekvent når du ikke gør det samme i menuen. Jeg synes heller ikke at du skal skrive at du er en ung mand, skriv hellere hvornår du er født. Så skal siden heller opdateres når du nu bliver gammel. Fin side!
Avatar billede ortrak Nybegynder
14. marts 2000 - 02:30 #2
Du skal lige have arbejdet lidt på chatten. Man kan udføre javascripts...

/ortrak
Avatar billede kornfreak Nybegynder
14. marts 2000 - 04:17 #3
Din chat er da vildt sløv, og starter en side med porno??
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Field 'mailingliste.Navn' cannot be a zero-length string.

/admin/tilmeld_nyhedsbrev.asp, line 25
Kommer når man bare klikker ok i dit nyheds brev (nok smart med en field checker)

Dette samme gælder din "skriv til mig" Den sender selv om man ikke har indtastet noget!

Men ellers er siden fed, dog kunne du tilføje de underlines på dine link!!
Avatar billede netsrac Praktikant
14. marts 2000 - 07:35 #4
Hvad er det lige der sker bag ved din menu ?
Prøv at åbne din side i Netscape !!!
Den tekst der i menu beskriver hvert link er i netscape fucked up!

Ellers ingen kommentarer ud over at de fejl som de øvrige har beskrevet nok ikke er så gode :-)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2000 - 08:31 #5
Design: En ualmindelig Flot Site, med en godt harmoni.
Navigation: Meget kvik, nem at komme rundt på.
Indhold: Ser ud til at være tænkt som en refference side? Godt og spændende indhold.

Karakter 11 på 13 ubetinget!
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2000 - 08:33 #6
Bemærkning menupunkt Anbefal side virker ikke.
Avatar billede bromer Nybegynder
14. marts 2000 - 08:59 #7
Det er en meget fed side, men det kunne være fedt hvis der også var noget PHP på sitet
Avatar billede meyersweb Nybegynder
14. marts 2000 - 09:24 #8
Flot side - og indholdet er også i top, men til det konstruktive.

Skrivttypen er efter min mening ikke særlig pæn! menuen til højre og andre steder hvor der er mørkeblå baggrunf kan det være svært at læse hvad der står.

Teksterne mangler gennerelt opdeling i flere afsnit for at gøre det mere overskuelig.

Under Meta-tags kunne du måske lave en metatagtester (det har jeg ledt længe efter)
Avatar billede drean Nybegynder
14. marts 2000 - 10:18 #9

Angående alle de 404-error som er kommet, er fordi at jeg har skiftet web-hotel, og ikke har helt styr på den mail-komponent som de bruger endnu, og min FTP-adgang har af en eller anden grund været lukket hele weekenden.
Og jeg tror jeg lukker chatten ned igen, da jeg vist ikke har tid til at vidreudvikle på den :(

Korn-freak >>
At siden starter med porne har nok noget at gøre med at fok ikke kan lade være med at bruge javescript.
Havde jeg ikke tænkt over, med en field checker...hehe...god idé.

Netsrac >>
Grunden til at menuen ikke ser så godt ud i netscape, er fordi den arbejder i lag, og med style sheets, og af en eller anden grund ser det ikke rigtig ud i netscape...men har ikke haft tid til at rette det, jeg skrev også at den er bygget til IE, men venter på den nye netscape, for at se hvordan det går med den.

kharder >>
Tak....ja..jeg skal lave anbefal punktet i aften..er på arbejde lige nu.
Og ja..siden er tænkt som en slags refference til HTML mest, og så selvfølgelig nogle scripts som folk kan få nytte af og artikler.

bromer >>
Jeg har overvejet, at sætte mig noget mere ind i PHP, men det kræver tid alt sammen :(
Måske en dag :)

meyersweb >>
Forstår ikke helt...hvad er der galt med skriftypen ?
Jeg overvejede at lave teksten hvisd...men det tro jeg ikke vil se flot ud, selvom det måske er en smule mere læsevenligt.
Ja...mange steder kunne der nok bruges en opdeling eller to *GG*

Tak for kritikken...håber da at høre mere
:)
Avatar billede fico Nybegynder
14. marts 2000 - 16:43 #10
Fed side.
Den over skugelig og enkel.
8@13
Avatar billede douglas Nybegynder
14. marts 2000 - 20:18 #11
Fico, jeg ved godt at du er blevet kritiseret for at give for høje karakterer, denne gang synes jeg nu du gi'r for lave :)

Jeg synes siden fortjener 10@13, da (fico - du sgade det) den er overskuelig, enkel, brugervenlig, og let at finde rundt i.

Det er bare godt!
Bemærk venligst, drean, at jeg har haft mine lange programmør-fingre i dine script 8)

/Douglas
Avatar billede predict Nybegynder
14. marts 2000 - 23:14 #12
Ok side, men med noget 'klodset' design, overvej nogle rundede hjørner el. lign.
Overskrifter for store og den sorte frame + header er ikke særligt pæne, overvej en mårk grå eller måske en eller anden kontrastfarve (som ikke er sort).

Indholdet trækker dog dette site op på en rimelig karakter.
Især gode scripts, HAPS ;-)

Karakter 7@10
Avatar billede runetotland Nybegynder
09. april 2000 - 00:29 #13
Halloen.
Bra side med mye bra innhold...
Men eg får ikke sms senderen til å sende melding til meg.
terningkast 5..

Helsing Rune
Avatar billede drean Nybegynder
09. april 2000 - 23:26 #14
Tak for de mange gode hendvendelser...
Jeg deler bare pointene imellem jer :)