Avatar billede laumeister Nybegynder
12. november 2001 - 01:08 Der er 5 kommentarer

Stofanet m. router virker ikke

Hej
jeg har købt en kabel router fra trendware (TW100-S4W1CA) for at dele min stofaforbindelse mellem flere computere. Problemet er at jeg ikke kan få forbindelse til internettet. er der nogen der kan hjælpe. Send gerne en god bskrivelse af hvorledes Global port siden er opsat.

Håber der er en som kan hjælpe.

Laumeister
Avatar billede kvik Nybegynder
12. november 2001 - 09:56 #1
http://www.net-faq.dk
Har du prøvet denne side der er mange gode oplysninger.
Avatar billede laumeister Nybegynder
12. november 2001 - 13:28 #2
Jeg har været inde og kigge på net-faq.dk, men det er ikke det som er problemet. Problemet er at jeg efter at have indtastet IP/subnet/gateway/primær & sekundær DNS stadig ikke kan komme ud på internettet. Jeg ved ikke om det skyldes Windows-log on programmet eller om det skyldes at der simpelhen ikke er hul igennem.
Avatar billede krohn Praktikant
16. november 2001 - 06:00 #3
1)Denne Computer - Netværk via Modem - slet alle opkaldsprogrammer(Hvis der er nogen)
2)gå ind i indstillinger for IExplorer(værktøjer)-fanebladet forbindelse-LAN(nederst) og sæt flueben i \"registrer atomatisk indstillinger\" og ikke andet. Selv om du har fast IP finder den selv ud af det alligevel.Tryk Ok og anvend.

Avatar billede laumeister Nybegynder
16. november 2001 - 12:31 #4
krohn
Det har jeg  gjort, men den vil alligevel ikke skabe forbindlse til stofanet. Jeg har endda forsøgt at installere connect 21, fordi der er flere instillingsmuligheder, men stadig uden held.

Laumeister
Avatar billede 1003 Nybegynder
25. januar 2002 - 07:45 #5
Hejsa..
Har du prøvet at afmontere dit modem, i ca. 5-10 minutter med ALT afmonteret dvs. 230volt patchkabel og antennekablet..
jeg tror fejlen er at dit modem knytter sig til MAC adressen.. og den MAC adresse den har liggende i modemet er den fra dit netkort i computeren..