Avatar billede beazt Nybegynder
13. marts 2000 - 20:57 Der er 6 kommentarer

Grafik problem

Hver gang jeg spiller et spil der kræver 3d så går den kold midt i spillet, hvad skal jeg gøre?

p.s Kortet er et "RAGE PRO AGP 2X"
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2000 - 22:17 #1
Er det et kopispil?
Avatar billede krusell Nybegynder
13. marts 2000 - 22:38 #2
Jeg ved godt det er et idiotsvar, men jeg siger det alligevel. Og det er da også kun en kommentar. Har du de nyeste drivere til kortet?
Avatar billede jivefunk Nybegynder
14. marts 2000 - 07:41 #3
Hvis din computer i forvejen køre ustabilt, så må jeg foreslå en formatering.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2000 - 08:17 #4
Der er fejl i brændingen!
Avatar billede knarf Nybegynder
17. marts 2000 - 01:22 #5
Jeg tror ikke det her kan hjælpe men en af mine venner har prøvet det samme men i mange spil, hans problem var at hans computer blev for varm så han skulle købe en ekstra blæser, siden han har sat den i virker det igen.
Avatar billede nitrofire Nybegynder
23. april 2000 - 02:56 #6
Tjooo, det kunne jeg være dit grafikkort der blev for varmt, men siden hvornår kan en køleblok, bare lige såddan holde op med at fungere.
Hvis der er en blæser på, og den ikke snurer rundt, skal du vel have en ny.
Driverne lyder som en anden sansynlig mulighed, men det er du jo allerede klar over.