Avatar billede mark Nybegynder
01. juni 1999 - 14:51 Der er 9 kommentarer

Logitech Webcam

Jeg havde hørt at Logitech skulle lave nogle gode og gennemtestede webcams. Så selvføgelig giver jeg det dobbelte for Logitech, istedet for at købe en billig model. Men hvorfor virker den så dårligere end meget billigere webcams!
Er det mig der gør noget forkert, eller har haft samme dårlige oplevelse med Logitech?
Avatar billede ravelin Nybegynder
01. juni 1999 - 15:02 #1
Hvordan dårligere? Billed kvalitet eller softwaren. Forklar
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. juni 1999 - 19:40 #2
jeg synes ellers at logitech altid er = kvalitet
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
01. juni 1999 - 21:32 #3
>>Cyberesben jep du har, de mangler dog drivere til WinNT til de fleste af deres produkter, men det er jo bare et minre problem, men ellers plejer kvaliteten på logitech at være helt i top
Avatar billede mark Nybegynder
02. juni 1999 - 19:02 #4
Der er der er elendig opløsning, og opdateringshastighed er meget mindre end jeg har set på meget billigere modeller!
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
02. juni 1999 - 19:36 #5
er du sikker på at du har instillet det rigtigt?
Avatar billede mark Nybegynder
02. juni 1999 - 20:25 #6
Ja, jeg har prøvet flere gange!
Og jeg ved ved hvad jeg har med at gøre... Det er derfor jeg ville høre om andre havde haft dårlige oplevelser med Logitech. Det ville være pinligt at prøve at bytte det, og så fejler det ikke noget!
Avatar billede happyhenrik Nybegynder
10. juni 1999 - 23:48 #7
Min erfaring med mit logitech webcam, er at det går meget langsomt hvis jeg er i et forholdsvis mørket rum. Billedet ligesom flyder. Hvis du sidder i et mørkt rum, så prøv at flytte kameraet ud  i nærheden af noget dagslys - det giver et bedre billede
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2000 - 17:52 #8
jeg vil sige at logitechs webcam er måske lidt langsommere tli at opdatere men de laver udmærkede billeder altså still billeder.
og så har de også win 2k drivere til de fleste(eller i alt fald quick cam express)
Avatar billede csperling Nybegynder
23. august 2006 - 11:49 #9
Software til cam'et er installeret og opdateret?

DirectX er nyeste version?

Kører du gennem version 1 USB porte? Det forrringer kraftigt kvaliteten at bruge deres USB 2.0 cams gennem 1.1 porte.

Prøv evt at opdatere dine USB chipset drivers også.

I værste fald så kan du lave en USB VID removal men den kan være tricky at udføre hvis man er usikker på hvad man skal gøre.

Hvis intet af det virker, så test på en anden computer for at se om det virker der.

Håber det kommer til at hjælpe!