Avatar billede blah85 Nybegynder
11. november 2001 - 20:04 Der er 19 kommentarer

Blandet

Jeg har et par spørgsmål jeg skal have besvaret, men i skal nok få point for dem... Jeg skal først og fremmest have at vide hvor jeg finder mine \"Temporary internetfiles\" i win 2k, og så vil jeg gerne have et link til hvor jeg kan downloade styresystemet Linux... Tilsidst vil jeg gerne høre (Det er dether der giver de fleste point) er der nogen der har en maskine til salg, den skal bare stå som mp3-server, og den skal helst være brugt... Der behøves ikke være skærm, tast., eller mus med - heller ikke graffikkort men der skal være AGP-port, jeg har 1500-2000 til den maskine alt efter hvor god den er den i tilbyder mig!

På forhånd

TAK!
Avatar billede cerwin Nybegynder
11. november 2001 - 20:07 #1
Hvordan finder jeg ud af om min gamle computer har en AGP-port? -Jeg har ingen manualer til den...
Avatar billede freeztyler Nybegynder
11. november 2001 - 20:09 #2
Du ser bare om der er en port for sig selv v siden af PCI portene! Hvad maskine er det da du ligger inde med?
Avatar billede Dan Nim Seniormester
11. november 2001 - 20:14 #3
1) C:\\Documents and Settings\\[username]\\Local Settings\\Temporary Internet Files\\

2) Åben maskinen, kan du se et \"slot\" som er koreter ens din PCI slot\'s, (de er hvide, AGP er somregl brune), så har du en AGP port. Du kan også kigge i din BIOS om den kan finde noget med AGP porten.

3) Jeg har en maskine med 256mb ram, 10gb disk, Matrox G400 DualHead AGP grafikkort, 500mhz Celeron CPU, der er plads til 2 CPUer på bundkortet. Pris, 2000,-

That\'s it.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. november 2001 - 20:15 #4
Dine tempfiler finder du under Dokument and Settings, Administrator eller din navnefolder!

Hvis du bruger søgefunktionen og skriver *.tmp så kan du se præcis i hvilken mappe de ligger i!
Avatar billede freeztyler Nybegynder
11. november 2001 - 20:17 #5
Den maskine du nævner, den ligger højest på min liste lige NU! Hvor bor du henne af i verden??
Avatar billede Dan Nim Seniormester
11. november 2001 - 20:20 #6
Mener du mig....jeg bor i Bjæverskov, Sjælland
Avatar billede blah85 Nybegynder
11. november 2001 - 20:25 #7
Jeg synes da lige at det var mig der smed spørgsmålet ind, så det er mig der skal have den... Hvor kommer du fra?
Avatar billede blah85 Nybegynder
11. november 2001 - 20:26 #8
Hmmm, hvordan får man en com. herover til Langeland på Fyn derfra? Hvor meget koster det i porto??
Avatar billede Dan Nim Seniormester
11. november 2001 - 22:47 #9
Jeg er ligeglad hvem som køber maskinen, første til mølle, første malet ;-)
Avatar billede freeztyler Nybegynder
12. november 2001 - 00:16 #10
Jamen jeg vil gerne købe den! Skal bare finde ud af hvordan den kan blive transporteret til hvor jeg bor! Har snakket med Blah85 over ICQ - ogg han siger at det er iorden!
Avatar billede thomzen Nybegynder
12. november 2001 - 12:16 #11
Linux kan du hente fra: ftp://ftp.sunet.se/pub -mange forskellige, hent den der passer til dig.. ;)
Avatar billede Dan Nim Seniormester
12. november 2001 - 14:37 #12
Okay, hvor bor du hennne af i landet, jeg kommer jænvligt til Jylland.
Avatar billede freeztyler Nybegynder
12. november 2001 - 16:45 #13
Jeg bor på Fyn! Nærmere sagt... Langeland! Men kommer du forbi Odense - så kan jeg da tager derop!
Avatar billede osj Nybegynder
12. november 2001 - 22:13 #14
Jeg har da en maskine du kan købe men uden AGP port, men det er vel heller ikke nødvændigt når det skal være en MP3 maskine.Men til gænglæd har jeg et skærmkort du kan få. S3 virge 4 mb.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
13. november 2001 - 09:41 #15
Vi skulle nok kunne finde ud af, at komme forbi Odense, jeg skal til Jylland på Fredag, hvordan passer det dig der ?

Evt. kunne jeg lige finde ud af, hvad det ville koste at sende den med posten.
Avatar billede freeztyler Nybegynder
13. november 2001 - 21:07 #16
K... HVordan kører maskinen egentlig? R der styresystem på og såden? Det kan godt være jeg kan torsdag, skal lige finde ud af hvordan finanserne ligger!
Avatar billede Dan Nim Seniormester
14. november 2001 - 08:40 #17
Hej,

Maskinen køre fint, uden probs. Der er ikke et styresystem på maskinen, det ville jo være ulovligt hvis jeg gav dig det.

(men maskinen køre helt fint med nt 4.0/win 2000 server)
Avatar billede Dan Nim Seniormester
14. november 2001 - 12:22 #18
Jeg kan sende maskinen til dig (jeg betaler portoen), vi skal lige have fundet ud af noget med hvordan vi afregner.

Du er velkommen til at ringe til mig på 27 200 308 for at høre nærmere
Avatar billede Dan Nim Seniormester
19. november 2001 - 09:44 #19
Ok, du er ikke interesseret, men kunne du så ikke lige istedet for, at holde dig helt tavs, lige skrive en besked med at du ikke længere er interesseret.

Andre er selvfølig velkommen til at henvende sig ang. køb