Avatar billede kornfreak Nybegynder
13. marts 2000 - 18:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Creative Banshee (NFS 3)

Jeg har et creative labs vodoodo 2 banshee grafik kort, og jeg kan ikke fåNeed 4 speed 3 og high stake til at virke, jeg har hørt der er nogen problemer med banshee og jeg har ledt over det hele efter nogen patches til NFS men kan ikke finde nogen. er der nogen der sidder inde med disse?
Avatar billede stonefree Nybegynder
27. marts 2000 - 17:04 #1
Du har ikke brug for en patch.
Kig på Electronic Art's site - under nåhh skidt, jeg fandt det til dig:
http://www.ea.com/tech_support/
indtast "Need" og vælg.
Det er noget med at du skal tilføje -d3d i genvejen.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
29. marts 2000 - 13:02 #2
Den virker ik :-(
Avatar billede kornfreak Nybegynder
11. april 2000 - 21:42 #3
Rydder op :o)