Avatar billede kimdy Nybegynder
11. november 2001 - 18:25 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til windows 95

Er der nogen der kan sige mig hvad denne fil betyder:?
KRNL386.EXE.
Problemet er at jeg ikke kan starte windows 95 op den skriver at denne fil mangler. hvad kan jeg gøre?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
11. november 2001 - 18:31 #1
har du ændret noget i din hardware opsætning? skiftet ram eller andet? installeret nye programmer umiddelbart inden det skete?
Avatar billede darkside Nybegynder
11. november 2001 - 18:32 #2
Det er en windows startup fil....det hedder en geninstall, eller du kan prøve at finde filen på en 95 cdrom og kopiere den ind i c:\\windows
Avatar billede kimdy Nybegynder
11. november 2001 - 18:47 #3
Jeg har ikke nogen 95 cdrom og jeg har intet ændret før det skete. er der andet man kan gøre?
Avatar billede darkside Nybegynder
11. november 2001 - 18:53 #4
Hm nej det kærver vist en geninstall..
Du kan måske ha fået virus?
Avatar billede halifax Nybegynder
11. november 2001 - 19:06 #5
Filen er åbenbart beskadiget. Du kunne evt. få en kopi af filen fra en anden Win95 bruger - eller Win98, da filen også findes der og den er med stor sandsynlighed kompatibel med Win95.
Filen skal kopieres til C:\\Windows\\System

Avatar billede un1c0rn Nybegynder
11. november 2001 - 22:06 #6
Jeg ofte fået samme fejl meddelelser, og det er altid noget at gøre med mine drivers... OPDATER alt til det nyeste, og overvej at skifte styresystem...

MVH Un1
Avatar billede hologram Nybegynder
12. november 2001 - 00:42 #7
Jeg har den til Win98... kan da sende den til dig med e-mail hvis du vil?
Avatar billede klatten Nybegynder
12. november 2001 - 09:23 #8
Kan tilbyde det samme som hologram. Jeg har den til Win95! Den skal så bare kopieres til Windows\\System
Avatar billede klatten Nybegynder
12. november 2001 - 09:24 #9
PS. Til info er den på 121 kb!
Avatar billede kimdy Nybegynder
12. november 2001 - 19:12 #10
TIL KLATTEN MIN MAIL ER batman@oncable.dk                                  DU FÅR 60 POINT FOR AT SENDE DEN TIL MIG
Avatar billede klatten Nybegynder
12. november 2001 - 19:21 #11
ok, sender i morgen, når jeg er på arbejde igen. Har nemlig ikke win95 herhjemme!
Avatar billede klatten Nybegynder
13. november 2001 - 08:22 #12
har sendt til dig nu!
Avatar billede kimdy Nybegynder
13. november 2001 - 16:19 #13
Til klatten jeg har ikke  modtaget noget.
Avatar billede klatten Nybegynder
13. november 2001 - 16:22 #14
OK, sender lige igen!
Avatar billede kimdy Nybegynder
13. november 2001 - 16:30 #15
Til klatten Jeg har fået en besked fra dig men jag ser ingen fil. Hvordan finder jeg filen? I modtaget post.
Avatar billede klatten Nybegynder
14. november 2001 - 08:29 #16
Tjaah, nu kender jeg jo ikke dit postprogram, men filen skulle da meget gerne være vedhæftet beskeden. Det er en zip-fil (skal åbnes med et program som WinZip). Hvis du ikke har et program installeret, der kan åbne zip filer, så er det nok problemet.
Sender nu én gang til uden at zippe først!