Avatar billede dribble Nybegynder
11. november 2001 - 18:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

netforbindelse lukker ned ????

hmmmm jeg har et lille problem.

min konfig:

AMD TB 1,2 GHz
ASUS A7V133
ASUS V7700 GeForce2 GTS
Speed stream 3010 netkort /ATM kort

+ TDC 1024/256 ADSL forbindelse

alt sammet køre på win2000

når jeg genstarter virker min forbindelse godt nok i 2-5 min, derefter er der ingen forbindelse.

jeg er næsten 99% sikker på at min netværk er konfigurerede ordentligt.

er der nogen der har en ide om hvad som kunne være galt ?????

Avatar billede k4_p Nybegynder
11. november 2001 - 18:18 #1
er der andre comnputer der er forbundet under den samme linie
Avatar billede jensanders Nybegynder
11. november 2001 - 22:50 #2
Der kan være din internetleverandør der afbryder forbindelsen når den ikke har været benyttet i nogle minutter. Leverandøren bevarer sin båndbredde ledig og opkræver formentlig opkaldsafgift når du skal på igen.
Avatar billede jensanders Nybegynder
11. november 2001 - 22:52 #3
Der fik jeg vist kun læst overskriften - din ADSL afbrydes ikke af leverandøren, det sker kun for modems.
Avatar billede dribble Nybegynder
12. marts 2002 - 10:36 #4
bare for at lukke dette gamle spørgsmål.

til info. kan jeg sige jeg havde et defekt ATM kort