Avatar billede chill_man Nybegynder
11. november 2001 - 16:23 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

2 spørgsmål ang. DVD

1) Hvilke regionskoder findes der (og hvilken region er de til)??

2) Hvilke slags DVD-skiver findes der? (DVD-ROM osv...)

ps: muligvis mange point jeg har tildelt, men det er trodsalt en del der skal listes.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2001 - 16:25 #1
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2001 - 16:27 #2
Avatar billede chill_man Nybegynder
11. november 2001 - 16:43 #3
1\'eren er fin el_barto, men jeg søger nu en dansk forklaring på 2\'eren.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2001 - 16:54 #4
Avatar billede chill_man Nybegynder
11. november 2001 - 17:14 #5
Tak, men hvordan kan det være at DVD-video og DVD-audio ikke er nævnt?
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2001 - 17:17 #6
Fordi det kun er en oversigt over skrivbare formater.. DVD-Video, DVD-Rom og DVD-Audio er de eneste formater iflg. den oprindelige DVD standard.
Avatar billede webwally Nybegynder
11. november 2001 - 20:24 #7
Jeg vil lige gøre lidt reklame for min egen DVD FAQ som du kan finde på http://www.webberen.dk/dvd_faq og som har disse informationer.
Avatar billede stcla Nybegynder
13. november 2001 - 23:03 #8
dER FINDERVCERCTV FORMAT DER HEDDER MIVX SOM ER DET FØRSTE FORMAT DU STRIPPER dvd NED I, DET TAGER CA 6 TIMER MEN SÅ TAGER DETVOGSÅ KUN 6-7 MIN AT LAQVE EN KOPI AF FILMEN I ET ANDET FORMAT, der bude kan spilles på cd rom og DVD maskiner. Jeg sælger dem som varmt brød, har sågar været nødt til at investere i en ekstrabPC der ikke laver andet end at strippe DVD  til det andet format, der er virkelig penge at spare, jeg får ca. 50kroner for en film der er inspillet ind på en almindelig CD-rom skive til5kr , så du kan selv regne ud hhad jeg tjener, det erv ikke små penge
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2001 - 10:03 #9
stcla> Er du på speed eller staver du bare dårligt?

Måske er det ikke så smrt at prale af ens ulovligheder..nogen kunne jo få ondt i røven.
Avatar billede ole4 Nybegynder
14. november 2001 - 10:27 #10
JepZ det siger jeg også....!