Avatar billede rødovre Nybegynder
13. marts 2000 - 15:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hyperlinks

Ved installation af Internet Explorer, bliver der oprettet en mappe i Foretrukne, som hedder HYPERLINKS. Denne mappe sletter jeg, men den bliver oprettet automatisk igen.

Hvorfor gør den det ?
Hvordan undgår jeg, at den bliver oprettet?
Avatar billede stigc Nybegynder
13. marts 2000 - 16:31 #1
man kan altid højreklikke og tryk "skjul" under "egenskaber"
Avatar billede dar Nybegynder
13. marts 2000 - 19:59 #2
Da den er en systemmappe tror jeg ikke at den kan fjernes overhovedet!
Avatar billede double-g Juniormester
13. marts 2000 - 20:26 #3

Det nemmeste er at slette de links, der ligger deri, og så putte sine egne foretrukne derind. Den er ikke til at slippe af med, og så gør den da lidt gavn.

Avatar billede rødovre Nybegynder
14. marts 2000 - 08:53 #4
Stigc : Det var en god ide.
dar : Det er muligt, at slette den.