Avatar billede slinky Nybegynder
11. november 2001 - 12:22 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Floby disks faild!

denne besked får jeg cs hve 5 gang jeg starter op og jeg er kommet fren til, at det er ide kablet der ikke sidder godt nok fast på MoBo\'et!! Før jeg køber et nyt kabel vil jeg høre om der ER KABLET der fejler noget, eller om det er Pins\'ne på MoBo et!!!

//slinky
Avatar billede bundgaard Nybegynder
11. november 2001 - 12:24 #1
du kan evt låne et kabel ved en ven og så prøve dig frem der..
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. november 2001 - 12:27 #2
Lyder som et defekt kabel der mister en eller flere forbindelser i kontakterne!
Avatar billede kodiak Nybegynder
11. november 2001 - 12:32 #3
kan også være at du har skilt compen ad og har vendt kablet forkert til drevet.....den røde ledning skal vende ind mod MoBo´et
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. november 2001 - 13:01 #4
Hvis kablet var vendt forkert ville den jo ikke reagere hver 5 gang ;o)
Avatar billede slinky Nybegynder
11. november 2001 - 13:03 #5
*Spørgsmålet var om det var kablet eller MoBo et\'s skyld, at ide-kablet ikke hang ordentligt fast* n

ogen bud??
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. november 2001 - 13:08 #6
Hvorfor tror du det er mobo, kan du se om pinsene har løsnet sig, for det tror jeg ikke er fejlen.
Det mest sandsynlige er at kablet er sygt!

Hvilket stik på kablet bruger du til floppyen, det yderste?
Avatar billede slinky Nybegynder
11. november 2001 - 13:12 #7
Jeg køber et nyt kabel!! Tak for hjælpen!
Avatar billede slinky Nybegynder
11. november 2001 - 13:15 #8
>>kodiak: UPS - du skulle ikke have haft points!! Gider du at give dem til retaxes??
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. november 2001 - 13:16 #9
Skulle vist ha\' lagt et svar, kodiak svar forkert, som jeg skrev kl. 13:01:38 ;o(

Velbekomme!
Avatar billede slinky Nybegynder
11. november 2001 - 13:17 #10
hmm....... s kl 13:15:50
Avatar billede slinky Nybegynder
11. november 2001 - 13:18 #11
nu skal du ikke være så sur ;-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. november 2001 - 13:19 #12
Jeg er ikke sur, blot forundret over at kodiak fik pointene når hans svar var forkert!
Avatar billede slinky Nybegynder
11. november 2001 - 13:24 #13
det var en fejl - læs hvad jeg skrev: \">>kodiak: UPS - du skulle ikke have haft points!! Gider du at give dem til retaxes?? \"
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. november 2001 - 13:27 #14
slinky> Det gør ikke noget, jeg klarer mig nok ;o)
Avatar billede kodiak Nybegynder
26. november 2001 - 18:45 #15
jamen jeg vil squ da gerne give manden dem, men hvordan?