Avatar billede wipeout Nybegynder
11. november 2001 - 12:02 Der er 3 kommentarer

Et sundt valg ??

Hepatitis Foreningen mener, at sundhed bør være et af valgkampens store temaer og har derfor pr. 7. november 2001 oprettet denne service. www.sundt-valg.dk er ikke partipolitisk men giver generel information om, hvordan de enkelte partier takler sundhed som tema i valgkampen. Det er første gang en patientforening tager aktiv del i valgkampen med internet baseret information.
Som optakt til oprettelsen af hjemmesiden har Hepatitis Foreningen stillet samtlige medlemmer af Folketingets sundhedsudvalg fem spørgsmål med udgangspunkt i forebyggelse og behandling af hepatitis. Spørgsmål og svar vil kunne læses på siderne.

Vi vil dagligt opdatere om valgnyheder, der handler om sundhed og valgløfter, hvor sundhed er i fokus. Hjemmesiden vil desuden gengive eller linke til opstillingsberettigede partiers sundhedsprogram og til partiernes hjemmesider.
- Med disse internetsider tilbyder vi information om de enkelte partiers holdninger til sundhedspolitikken generelt. Derudover kigger vi på interessen og forståelsen for de særlige problemstillinger, som vi, der har Hepatitis tæt inde på livet må slås med, siger Landsformand Erling Olsen, Hepatitis Foreningen i en netop udsendt pressemeddelelse.

Ja ja, jeg ved det her er en site omkring Computer og hjælp, men da vi snart skal have valg syntes jeg lige den her skulle på *gg*
Avatar billede rfogh Nybegynder
11. november 2001 - 12:07 #1
For så lige at kommentere lidt IT-relevant... DAMN!!! Hvem har lavet den side??? (designet sutter...)
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. november 2001 - 12:56 #2
Det med at menuen konstant forsvinder er også lidt træls.
Avatar billede wipeout Nybegynder
11. november 2001 - 12:59 #3
Hmm, det problem har jeg entlig ikke, men husk de har få midler så de har ikke kunne poste mange penge i hjemmesiden :-(